Hei på dere.
Jeg er som dere kanskje ser helt ny er på forumet. Jeg fikk meg i går råskinnet Hpi Vorza, alt var bare fryd og gammen helt til i dag...
Jeg var en en 5 min tur oppe på Geiteryggen. Det så forholdsvis tørt ut, men jeg traff et par vanndammer. Etter ca 30 sek etter jeg kjørte i /over den ene vanndammen stopper bilen opp. Noen springer bort og slår av bilen, Det lukter litt svidd av reglatoren. Jeg kjører fort hjem og blåser rent med luft. Har tatt ut motor og regulatoren, blåst det rent. Nå etter ca 1 time etterpå kobler jeg alt sammen igjen, men da etter å ha "linket" radio og bil sammen igjen så går motoren hakkete. Det gule lyset blinker på ESC/regulatoren.(men det betyr betyr vel bare at det er OK? ) Jeg frykter at regulatoren Flux Hp Blur er "død".... så på Elfun at den koster ca 2000,- Merker jeg begynner å angstanfall her
Hva er deres dom ? Eller har dere noen tips ?
"Dynke" den i WD40 ?
Mvh
Kristoffer
Jeg er som dere kanskje ser helt ny er på forumet. Jeg fikk meg i går råskinnet Hpi Vorza, alt var bare fryd og gammen helt til i dag...
Jeg var en en 5 min tur oppe på Geiteryggen. Det så forholdsvis tørt ut, men jeg traff et par vanndammer. Etter ca 30 sek etter jeg kjørte i /over den ene vanndammen stopper bilen opp. Noen springer bort og slår av bilen, Det lukter litt svidd av reglatoren. Jeg kjører fort hjem og blåser rent med luft. Har tatt ut motor og regulatoren, blåst det rent. Nå etter ca 1 time etterpå kobler jeg alt sammen igjen, men da etter å ha "linket" radio og bil sammen igjen så går motoren hakkete. Det gule lyset blinker på ESC/regulatoren.(men det betyr betyr vel bare at det er OK? ) Jeg frykter at regulatoren Flux Hp Blur er "død".... så på Elfun at den koster ca 2000,- Merker jeg begynner å angstanfall her
Hva er deres dom ? Eller har dere noen tips ?
"Dynke" den i WD40 ?
Mvh
Kristoffer
Comment