Announcement

Collapse
No announcement yet.

El bil for første gang tamyia subaru brat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • El bil for første gang tamyia subaru brat

    Hei er ny her inne og har akkurat kjøpt meg en tamyia subaru brat, dette er første gangen jeg har en elektrisk rc bil har hatt en nitro bil en gang i tiden,skrudde mere enn jeg kjørte,så håper at det er litt mindre arbeid med el biler en nitro.
    Så var det jeg lurte på. måtte kjøpe noen greier ved siden av før jeg kan bruke bilen, da hanla jeg på ebay skulle egentlig ha hørt med noen som har greier på disse bilene før jeg bestilte men har allerede bestilt disse tingene så jeg lurte på om det er rett det jeg har kjøpt eller er jeg helt på bærtur??Mangler jeg noe
    bilen

    tingene jeg trenger
    REQUIRES: Radio: 2-channel radio with one standard servo.
    Battery: 6 flat pack with standard connector.
    Charger: AC/DC Timed or Peak for 6-cell battery
    Misc. Items: Paint for body and building and track equipment

    De jeg har kjøpt:
    http://www.ebay.com/itm/330587246821...ht_3406wt_1037







    Takker og bukker for svar

  • #2
    Glemte og spørre kan jeg bruke biltema lakk på karroseriet??

    Takker for svar

    Comment


    • #3
      Originally posted by radar85 View Post
      Glemte og spørre kan jeg bruke biltema lakk på karroseriet??

      Takker for svar
      For å ta det siste først; det følger med to karosseriet på denne bilen. På det hvite hardplastkarosseriet kan du bruke biltemalakk. Jeg har imidlertid problem med denne lakken fordi den støver veldig mye – må helst stå utendørs. De små sprayboksene beregnet for hobbybruk fungerer mye bedre – har en mye bedre dyse/trykk for denne type bruk.

      På det gjennomsiktige myke lexankarosseriet må du ha lakk beregnet for polycarbonate. Hos Tamiya heter lakk for hardplast TS mens lakk for polycarbonate heter PS.

      Ellers ser det ut til at du har det du trenger. Den styreservoen er nok litt jalla, er en simpel kinakopi av en simpel Futabaoriginal – men det kan godt hende den fungerer til dette bruket.

      Du trenger jo fartskontroll også, men det antar jeg er inkludert i byggesettet. I tillegg vil jeg anbefale en hurtiglader til batteriet, kan anbefaler DENNE fra Hobbyking, evt DENNE som også går på nettspenning (om du ikke har 12V powersupply). Laderen du har kjøpt lader med 220 mAh pr time, dvs at det tar 6800 / 220 = 31 timer å lade det største batteriet ditt.
      sigpic Kenneth Skulstad
      70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

      Comment


      • #4
        Takker for svaret da har jeg begynt og satt bilen i hop fikk den i går,oppdaget at det følger med plastik lager til bilen for hjulene+ div annet kan jeg bytte disse med skikkelige lager eller funker det like bra med plast?

        Takker for svar

        Comment


        • #5
          ville nok bytta med kulelager.. er masse bedre..du får kit til dei fleste tamiya biler,http://www.ebay.com/itm/RCS-Model-Be...ht_2998wt_1397
          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

          Comment


          • #6
            Bilde av bilen


            Comment


            • #7
              Herlig

              Har et par Brats på tunet jeg også + noen i hobbyboden.
              Lykke til med bilen din.



              Høyreklikk og åpne i nytt vindu for stor utgave.
              sigpic Kenneth Skulstad
              70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X