Announcement

Collapse
No announcement yet.

HPI Vorza som spiser dekk!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HPI Vorza som spiser dekk!

    Hei!
    Som tittelen sier har jeg en HPI Vorza som spiser dekk :P Mitt spørsmål er da hva slags Off-Road dekk som kan anbefales? På ett år har jeg brukt rundt 11 dekk... :/
    Kjøpte nye On-Road dekk i forrige uke, men det ser ut som Vorza skal kjøres med noe helt annet en dekk! Spiser rett og slett gummi dette beistet
    HPI Vorza

  • #2
    Originally posted by Kristianram View Post
    Hei!
    Som tittelen sier har jeg en HPI Vorza som spiser dekk :P Mitt spørsmål er da hva slags Off-Road dekk som kan anbefales? På ett år har jeg brukt rundt 11 dekk... :/
    Kjøpte nye On-Road dekk i forrige uke, men det ser ut som Vorza skal kjøres med noe helt annet en dekk! Spiser rett og slett gummi dette beistet
    Bruker Pro-line Badlands XTR på min vorza, da vil den dra på bakhjulet på asfalen og på grass uten problemer. den er bare for syk egentlig.

    Har du noen tips til drivaksler. har vist klart å bøyd noen
    Kristian Henriksen Moe -81
    Kasemoto Gravity Evo,Sakura D3 (Moe edition :P )
    HPi Vorza Flux, TA-05 IFS-R ,MM 7700kv++,Spektrum DX3s,

    Comment


    • #3
      Jeg har brukt disse på min slash 4x4 http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=19589

      De har holdt mange batteri pakker! Billige, men funker godt på grus ect. Prøvde dem på snø sist vinter, og de var bare helt syke på snø!
      Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X