Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Associated B4.1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Team Associated B4.1

    Hei,er en som har lyst til og prøve ut buggy verden da jeg egentlig kjører onroad/drift,lurer derfor litt på denne B4.1,har ikke så alverden med penger så lurte på om denne var en grei inngangsbillett til buggy verden,etter søk på google så skal denne være i pro klasse,men har også hørt av noen att den ikke holder seg så lenge på banen før noe må byttes.Team Durango er også ett merke jeg har hørt mye bra om men blir for dyr for meg i første omgang så den får jeg ikke kjøpt,så lurte på om vis noe har b4.1 om di kunne si sin mening om denne bilen,jeg skal ikke kjøre konkuranse jeg skal kjøre for moro og litt variasjon fra onroad/drift,så kjøper jeg noe jeg ikke burte kjøpe eller kjøper jeg noe som passer en nybegynner og er holdbar på banen?

  • #2
    Det er et meget klokt valg, bilen er kjempebra og duger utmerket som nybegynner bil og som konkurranse bil, denne bilen er den mestvinnende gjennom tidene, 26 vm titler har associated , så her løper du ingen risiko
    -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
    -Leder www.I
    HRC.no
    ]

    Comment


    • #3
      Originally posted by thaking View Post
      Det er et meget klokt valg, bilen er kjempebra og duger utmerket som nybegynner bil og som konkurranse bil, denne bilen er den mestvinnende gjennom tidene, 26 vm titler har associated , så her løper du ingen risiko
      Takk for svar,jo mer jeg leser om den jo mer posetivt kommer frem om denne bilen,som du sier mestvinnende og mange top kjører bruker denne.men er det deler og få kjøpt i norge til denne?

      Comment


      • #4
        det er massevis av deler til denne bilen inorge
        f.eks www.mustit.no
        -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
        -Leder www.I
        HRC.no
        ]

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X