Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilket batteri skal jeg kjøpe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilket batteri skal jeg kjøpe?

    Mitt eldste batteri har tatt kvelden og jeg trenge et nytt til min 1:10 buggy.

    Såvidt jeg forstår så får man litt mer kraft ut av bilen med høyere C-verdi. Jeg har en Reventon R ESC and Speed Passion 3.0 8,5T på min Kyosho RB5, men aner ikke helt hvor mye den kan trekke på max. ESC oppgir Continuous/Burst Current 70A / 440A

    Har tittet litt på hobbyking og er veldig usikker på hva jeg skal velge. noen tips?
    Bergen og Omegn Modellbilklubb - bombk.no

  • #2
    Originally posted by coretex View Post
    Mitt eldste batteri har tatt kvelden og jeg trenge et nytt til min 1:10 buggy.

    Såvidt jeg forstår så får man litt mer kraft ut av bilen med høyere C-verdi. Jeg har en Reventon R ESC and Speed Passion 3.0 8,5T på min Kyosho RB5, men aner ikke helt hvor mye den kan trekke på max. ESC oppgir Continuous/Burst Current 70A / 440A

    Har tittet litt på hobbyking og er veldig usikker på hva jeg skal velge. noen tips?
    Vil tro det holder i massevis med 40c på et 4-5000mah batteri i en 1/10 bil


    regner med det er 2s du skal ha?
    bare for å ha linket noe: http://hobbyking.com/hobbyking/store...APPROVED_.html
    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

    Comment


    • #3
      jeg har en V6AC lader som bare lader opp til 5A.. kan den lade 5600mAH batteri?
      Bergen og Omegn Modellbilklubb - bombk.no

      Comment


      • #4
        jepp.. tar berre litt lenger tid..
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #5
          litt sånn usikker her. ladingen ser ut til å stoppe med "CAPA" melding mens den sier FULL når den normalt lader fullt. jeg får ikke valgt mer enn 5.0A , mens jeg tror jeg må ha mulighet til å velge 5.6A for å lade 5600mAH?
          Bergen og Omegn Modellbilklubb - bombk.no

          Comment


          • #6
            eg lada jalfall 6.0a batteri med 5amp lader uten problem..
            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

            Comment


            • #7
              Originally posted by coretex View Post
              litt sånn usikker her. ladingen ser ut til å stoppe med "CAPA" melding mens den sier FULL når den normalt lader fullt. jeg får ikke valgt mer enn 5.0A , mens jeg tror jeg må ha mulighet til å velge 5.6A for å lade 5600mAH?
              Har ladet 3000mah på 5A og 5300mah på 2A... gått helt fint
              Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
              Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X