Announcement

Collapse
No announcement yet.

2wd buggy 1:10 rtr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2wd buggy 1:10 rtr

    Har lyst på en ferdig bygget buggy som emnet sier... Hva skal jeg kjøpe? Pris er ikke vesentlig. Og ønsker noe så nært en konkurranse bil som mulig.

    Kom gjerne også med tips til lader og batterier også

  • #2
    Tror Durango DEX210 RTR er et godt valg
    Den har speed Passion regulator og motor, i tillegg er det en bil som du kan bygge om til bakmotor og mittmotor
    www.team-durango.com
    eller www.mustit.no

    I durango verden står RTR for Ready to Race og ikke Ready To Run som for de fleste andre RTR pakker, Durango har satt sammen en pakke som er Racekla

    Batterier er det et hav å velge mellom, intellect batterier fra www.RC-mart.com funker fint , de er godkjente race batterier samtidig som de er billige.Ladere likens, det er mange gode ladere på markedet idag, personlig bruker jeg MuchMore Legend, den finner du også på www.rc-mart.com eller www.rc-mushroom.com
    håper dette hjelper
    Last edited by thaking; 21 April 2013, 16:35.
    -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
    -Leder www.I
    HRC.no
    ]

    Comment


    • #3
      Tusen takk for ett fyldig godt svar!
      Har fra ett annet hold fått varmt anbefalt å kjøpe
      B4.1 rtr... Er det noen som kan måle disse to bilene opp mot
      Hverandre (argumenter for og imot hvem av dem jeg burde kjøpe?)

      Comment


      • #4
        Hobbyking har en del gode, billige og ROAR godkjente batterier, også.
        living in the fast lane

        Comment


        • #5
          Originally posted by Marflow View Post
          Tusen takk for ett fyldig godt svar!
          Har fra ett annet hold fått varmt anbefalt å kjøpe
          B4.1 rtr... Er det noen som kan måle disse to bilene opp mot
          Hverandre (argumenter for og imot hvem av dem jeg burde kjøpe?)
          Vanskelig og finne argumenter for at du skal velge det eller det andre, B4 er en veldig god bil, det er jo VM vinner bilen, så det er absolutt et vedlig bra valg, men hvorfor ikke tenke litt nytt, B4 har vært med veldig lenge og mangler muligheten for midtmotor, DEX210 har flere muligheter med tanke på setup, men den er jo ikke VM vinner..... kanskje Ass kommer med en B5 snart, det er ihvertfall mange spekulasjoner på det.
          Hadde jeg hatt valget hadde jeg gått for Durango, men det er jo selvsagt mitt syn, og jeg kjører jo Durango selv så....vanskelig og være objektiv
          -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
          -Leder www.I
          HRC.no
          ]

          Comment


          • #6
            Om du har tenkt å kjøre hos oss på geiteryggen, så er underlaget kunstgress. Da er dex210'n suveren. Om du velger en b4.1 kan denne bygges om til midmotor med Centro kit, men det koster vel like mye som bilen. Med en durango har du god deletilgang via meg. Jeg sitter inne med komplett delelager til enhver tid. De aller fleste i gmbk kjører durangoen. Men jeg vil helle anbefalt deg å kjøpe kittet, og bygge den selv. Det blir dyrere, men du får en mye bedre bil.
            Magne Follaug ,Porsgrunn Tlf: 40607217 - www.follaugrc.no post@follaugrc.no
            Team Durango Dex210 - DESC- XRAY XB4 Mugen MBX6-ECO
            Tekin - Vampire - Sanwa - dBoots - www.mustit.no FB FollaugRC

            Comment


            • #7
              losi 22 e vel og et alternativ?
              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

              Comment


              • #8
                Kan vel ikke komme utenom traxxas rustler. Vxl går godt og deler er lett tilgjengelig og rimelige. Kvaliteten er bra og oppgraderingsmulighetene er mange. Ypperlig basher!

                Comment


                • #9
                  e vel ikkje en buggy det... vxl er en god herjebil ja,men ikkje i klasse med nemte buggyer ka køyreegenskaper angår..
                  Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X