Jeg har nylig kjøpt en brukt DEX410v3, og er i ferd med å gå over den før bruk. Det viser seg at oljen fra diffene er alle andre steder enn der den er ment å være! Med andre ord har så godt alt rent ut! Dermed blir det også ganske vanskelig å si hvor lekkasjen har oppstått. Alt ser egentlig helt og fint ut! Men jeg stusset over at det ikke finnes noen pakning som forsegler diffen, slik det gjør på DEX210. Diffene er bygget med O-ringer fra DEX408, i tråd med modden beskrevet på Durango sine sider. Og de har maskinerte drev, dersom det skulle ha noe å si.
Er det noen som har erfaring med dette problemet? Er de originale O-ringene noe bedre å bruke? Er det i det hele tatt mulig å få diffene tette? Jeg har ikke hatt noe problem med lekkasje fra DEX210! Så det overrasker meg litt at v3’en skulle ha slike problemer! Durango burde ha hatt god mulighet til å fikse opp dette!
Er det noen som har erfaring med dette problemet? Er de originale O-ringene noe bedre å bruke? Er det i det hele tatt mulig å få diffene tette? Jeg har ikke hatt noe problem med lekkasje fra DEX210! Så det overrasker meg litt at v3’en skulle ha slike problemer! Durango burde ha hatt god mulighet til å fikse opp dette!
Comment