Announcement

Collapse
No announcement yet.

1/10 buggy med lite futt...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1/10 buggy med lite futt...

    Hei, det har seg da sånn at jeg kjøpte meg en billig bsd racing buggy som heter 1/10 4wd dual impact buggy dette er da versionen mednbørsteløs motor. Nå så kjører jeg den med en 7,2 volt 3000 mah nimh batteri. Fartsregulatoren i denne er antakelig vis en Hobbywing EzRun 35A-SL-V fartsregulator for børsteløs motor jeg vet at den kan handle en 2 cell lipo, men spørsmålet mitt er om den kan takle en 3 cell lipo?

    -BSDSlash

  • #2
    ezrun tåle 3s,men veit ikkje kor det vil gå i den bilen,kjem litt an på motor og kan vel bli nok med 35a og 4wd...på 3s...om du prøva,so følg nøye med temp på motor/esc..
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #3
      Ok takk sender link eller navn av motoren http://www.nortrading.no/?page=791&product=9571&p9571

      Comment


      • #4
        Feil link... dette er riktig http://www.nortrading.no/?page=791&p...9571&p9571_v=1

        Comment


        • #5
          Hjelp! Fant nettopp ut at 3 celler ikke passer? Noen tips til og få det passe?

          Comment


          • #6
            Tenkte på borrelås feste mem finner ikke et sted som selger det...

            Comment


            • #8
              Takk! Men selges de også i norge et sted?

              Comment


              • #9
                heilt sikkert...berre å høyre me den butikken du handla med,dei har/kan skaffe garantert..
                Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                Comment


                • #10
                  Ok tusen takk! Men blir motoren/farts regulatoren skadet med 3 cell?

                  Comment


                  • #11
                    Jeg tenkte dette 2 cell batteriet som yter akkuratt 35 amp: http://elefun.no/p/prod.aspx?v=25345

                    Kunne også trenkt en 3 cell lipo batteri som yter 35 amp. Men fant det ikke, har dere funnet det noe sted.
                    Last edited by BSDslash; 22 September 2013, 10:44.

                    Comment


                    • #12
                      no e det vel motor som bestemme strømtrekk,ikkje batteriet.men detta batteriet kan levere 350a,ikkje 35...men det gjer ingenting,som sagt motor som drar strøm,det som er viktig er at batteriet klara å levere det motoren drar og at esc håndtera strømtrekket..
                      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                      Comment


                      • #13
                        Men kan jeg bruke det batteriet på bilen?

                        Men kunne du hjulpet meg, med og finne 3 cell lipo med det speedcontrolleren maks takler?

                        Comment


                        • #14
                          det kan du,ang 3s so må du berre finne et som fysisk passa.. og følge godt med temp på motor/esc..
                          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                          Comment


                          • #15
                            Jeg fant ut at alle passer, men hva er begrensningen på amp på farts regulatoren?

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X