Announcement

Collapse
No announcement yet.

1/10 buggy med lite futt...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Så jeg kan også bruke dette batteriet?http://hpiracing.no/index.php?nr=90&...=189&startrow=

    Comment


    • #17
      ja,om det fysisk passa i bilen,so kan du det.. fartsreg er vel oppgitt til 35a kontinuerlig..
      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

      Comment


      • #18
        Men hva er det egentlig 35A på fartsregulatoren står for? Eller skal bety?

        Og siden 3cell har mindre amp en 2 cell vil bilen da gå fortere og vare lengre med 2 cell? Eller vil den gå fortere og akkselerere fortere med 3 cell men ikke vare like lenge?

        Comment


        • #19
          det betyr at den tåler 35a strømtrekk... mah på batteri har med køyretid,meir mah,meir køyretid. ant celler er volt,2s er 7.4 3s er 11.1.meir volt,meir fart... so den vil gå masse fortare med 3s enn 2s..
          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

          Comment


          • #20
            Tusen takk

            Comment


            • #21
              Men hva skjer hvis jeg bruker 4 cell lipo?

              Comment


              • #22
                Originally posted by BSDslash View Post
                Men hva skjer hvis jeg bruker 4 cell lipo?
                Da vil det gå veldig fort en liten stund også vil mest sannsynlig motor og/eller ESC brenne opp ..
                Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                Comment


                • #23
                  Ok... Kanskje jeg prøver det når jeg går lei motor systemet.

                  Comment


                  • #24
                    Men har dere noen ide på hvordan jeg kan få bedrenkjøling til motoren?mhar sett på denne http://hpiracing.no/index.php?nr=90&...=182&startrow= altså 2 stk.

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X