Announcement

Collapse
No announcement yet.

TLR 22 - trenger ny motor/ESC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TLR 22 - trenger ny motor/ESC

    Kjøpte denne bilen som RTR, men har nå behov for noe som går litt raskere. Kjører på bane inne og ute, for det meste i Moss (Mustit RC), og OMK-Hvervenbukta. Noen anbefalinger til motor og ESC oppsett?
    sigpic

  • #2
    Originally posted by grashopper View Post
    Kjøpte denne bilen som RTR, men har nå behov for noe som går litt raskere. Kjører på bane inne og ute, for det meste i Moss (Mustit RC), og OMK-Hvervenbukta. Noen anbefalinger til motor og ESC oppsett?
    Stort sett kjører jeg 7.5 turn i min overalt. Om du velger Orion, Speed Passion, Absima, ZTW, Tekin etc, så virker det ikke til å være store forskjeller. Speed Passion er vel noe av det billigste du kan velge for tiden, og det er det en del som kjører i alle grener. Jeg kommer til å kjøre Absima i år, etter tre år som Orion-sjåfør. Det er en regulator som er skremmende lik Orion på alle måter, og både motorene og regulatorene er med veldig god finish, så jeg håper det blir så bra som det ser ut

    Det er veldig snikreklame dette her, men Smallsize får inn Speed Passion combo med Reventon Pro regulator og 7,5 turn motor for 1598,- veldig snart, og vi har også Absima.

    Men for å helgardere, så har jo Mustit Tekin, Advanced og Vampire og sikkert fler, så har vi dekka opp for det meste:P
    Martin Sørlie - 1985
    TLR - Absima - Spektrum
    Darkspeed Racing
    www.teamsmallsize.com

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X