Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken 1:10 elektrobuggy?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilken 1:10 elektrobuggy?

    Trodde aldri jeg skulle skrive dette, men vurderer å starte litt med 1:10 Elektro buggy (sammen med gutta på 6 og 9 år.)
    Hva i all verden burde jeg kjøpe av bil? Handler fra Elefun, hobby24, rcpro, rcland og denslags, så bør være noe de har der.

    RWD er kanskje å foretrekke, slik at det blir mindre mekking
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

  • #2
    Hei tom Ivar
    hvis du skal ha 2 wd ser etter tlr22 men anbefale deg og ser etter 4 wd Christian (minicar) ha biler inne fra sworks en del folk her i omroade ha begynt og kjøre disse de holder bra og er fint og kjøre til og med Ken prøvekjørte en av dei går og han likte faktisk bilen med en gang, det er Torbjørn Rune og Frank som ha de bilene kjørt i vinter inne og begynne og kjøre ute i kodal med disse bilene og .
    forresten ha vi korter banen betydelig inn med bare noen få og forholdsvis enkle hopp så bare ta deg en tur innom så kan du ser på
    Kyosho mp9 tki3 , AKA, Savox , Sanwa , Os speed , Minicar RC Team,

    Comment


    • #3
      Originally posted by xilian View Post
      Trodde aldri jeg skulle skrive dette, men vurderer å starte litt med 1:10 Elektro buggy (sammen med gutta på 6 og 9 år.)
      Hva i all verden burde jeg kjøpe av bil? Handler fra Elefun, hobby24, rcpro, rcland og denslags, så bør være noe de har der.

      RWD er kanskje å foretrekke, slik at det blir mindre mekking
      endelig seirer fornuften
      -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
      -Leder www.I
      HRC.no
      ]

      Comment


      • #4
        anbefaler xray xb4 2wd. de er litt dyrere, men har en utrolig kvalitet på delene. det er ingenting som får unger til å miste motet mer enn at delene blir ødelagt første gang man kræsjer litt hardt.
        Bergen og Omegn Modellbilklubb - bombk.no

        Comment


        • #5
          Har prøvd mye forskjellig og holder en fing på Xray sin XB4 serie enten du går for 2wd eller 4wd er kjempegode biler og god holdbarhet.
          Ser og at det er en hel del som er til salgs rundt omkring til en ok pris om det ikke er kjørt i hel
          Sveinung Nå 71mod

          Comment


          • #6
            Får se hva det blir til, men det blir nok XRAY om det blir noe ja.
            Er jo anerkjent merke også
            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
            - NiceShot.no

            Comment


            • #7
              se om du finner en brukt. Kjøpte akkurat en brukt selv, ga omtrent " listeprisen " for selve bilen, og fikk med et hav av "stash " i esken. Dekk, dempere, demperoljer osv osv osv er kjekt få med på kjøpet når man skal kjøpe for første gang...

              Comment


              • #8
                Har selv kikka litt selv etter noe 2wd småbuggy innimellom, de aktuelle har vel vært Losi TLR 22, TA b4.2 og XRAY XB4 antagelig på toppen. 22'en er også nice, men litt skeptisk til styreslaget - den plastskinna. En stund siden jeg har kikka på det.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Corvinus View Post
                  Har selv kikka litt selv etter noe 2wd småbuggy innimellom, de aktuelle har vel vært Losi TLR 22, TA b4.2 og XRAY XB4 antagelig på toppen. 22'en er også nice, men litt skeptisk til styreslaget - den plastskinna. En stund siden jeg har kikka på det.
                  Du kan få ordinær bell crank styring til tlr22 nå.
                  AE RC8 - RC10B4.1 - 12R5.1 inline

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X