Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor får jeg kjøpt Tlr22T i Norge?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvor får jeg kjøpt Tlr22T i Norge?

    Mulig denne skulle vært postet under en anne gruppe men jeg prøver likevel. Hvor får jeg kjøpt Tlr22T i Norge? Kjøper gjerne ny, men ser den ikke på sidene til Smallsize. Trenger en til påsken så jeg rekker nok ikke å bestille fra utlandet.
    Associated B44.1

  • #2
    Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

    Comment


    • #3
      Nei, er ute etter 22T modellen. Altså stadium truck utgaven.
      Associated B44.1

      Comment


      • #4
        22T er discontinued og ganske sjelden vare.. hvertfall ny. Sikkert flere utenlandske nettbutikker som har den fortsatt, men vet ikke om noe sted i Norge...
        Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
        Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

        Comment


        • #5
          Vis du ikke må ha Team Losi, så har mustit denne: http://mustit.no/shop/rc-biler/kits/...-truck/?com=25
          Stephan
          Team associated TC6.1

          Comment


          • #6
            Takker for andre gode tips. Jeg ønsket i utgangspunktet Losi kun fordi jeg har god erfaring med deres produkter. Men er helt klart åpen for andre merker av god kvalitet.
            Associated B44.1

            Comment


            • #7
              Jeg skjønner, det er jo lett å gå til merker man er fornøyd med. Jeg tror vel kvaliteten er ganske lik på Losi og Associated. Men det er det sikkert noen som har mere info om.
              Stephan
              Team associated TC6.1

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X