Announcement

Collapse
No announcement yet.

God - Populær buggy?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • God - Populær buggy?

    Har stort sett drevet med bashing i sandtak og skala saker. Tiden er kommet for å prøve seg mer på bane. Det var lettere sagt enn gjort.. 1/10. 1/8, 2wd, 4wd buggy, eller SC?
    Først og fremst kunne jeg tenke med 1/10 buggy, tror jeg....

    Har lest litt om diverse buggyer... Vanskelig å finne ut hva man skal gå for...

    For min del utgår Team Associated, Losi er heller ikke en stor favoritt, men kan godta det. Schumacher ser ut til å ha ball diff, noe jeg har ymse erfaringer med. Durango ser ganske bra ut, men man må rive ut diffen for å bytte batteri? Virker litt irriterende etterhvert. Sworkz ser ganske kul ut, men leser at den er litt vinglekari til tider. Har Tamiya noe brukbart?

    Pris spiller i utgansgpunktet liten rolle, men jeg skal ikke vinne noe Vm her... (i første omgang )... Kan tenke meg en 2wd og en 4wd buggy kanskje, eller en av de og en SC? Hva kjører noges radiokontrollere?
    Skulle jeg gå for en 2wd og en 4wd.. Er det noe poeng at begge er av samme fabrikant?

    Av motortyper, er det 5,5t som er det man bruker i 4wd? litt høyere turn i 2wd?

  • #2
    mange som låter vel om xray xb4... dei har og en 2wd..
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #3
      Xray sine XB4 både 2wd og 4wd er gode biler og har 95% like deler og er god kvalitet.
      Sveinung Nå 71mod

      Comment


      • #4
        Buggy - 1:10: Xray XB i enten 4WD eller 2WD, i SC gå for Tekno sin, den har høy kvalitet og utmerkede kjøreegenskaper. Om du går for noen av disse vil du få biler av høy kvalitet og bra deletilgang.

        Men, smaken er som baken og det finnes jo ett hav av biler som er like bra som disse som nevnt her.
        Sjekke litt på Youtube etc og se hva du kunne tenke deg den veien så er jeg sikker på at du finner en bil du blir fornøyd med. Hva med de andre som du skal kjøre med? Hva kjører de med? Kan jo helt klart være en fordel å velge en bil som andre i klubben eller som blir mest brukt på det baneanlegget du skal kjøre, da får du mye gratis tips og man kan lettere ''låne'' deler om man står der med en bil som har fått en arm brukket etc
        5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
        Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X