Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team c TR02 Evo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Team c TR02 Evo

    Heisann. Har et lite teknisk problem på bilen her. Jeg har satt opp esc og motor korrekt og sjekket koblingene. Når jeg kjører bilen på stativet (uten motstand) går den som normalt men med én gang jeg skal kjøre den på gulvet mister den all trekkraft. Hva kan dette skyldes? Problemet sitter antakelig inne i differensialen en plass for jeg har heftige omdreininger både på motor og hoveddrevet.

    Noen som kan hjelpe meg her?

    Jeg har lyst til å lakke det hvite karosseriet jeg fikk med i steden for kristremerker. Hva slags lakk bør jeg satse på`Holder det med vanlig lakk?

    På forhond takk for hjelpa

  • #2
    Du har rett i at det er et diffproblem ja. Men umulig å si hva.
    Er bare å åpne og sjekke mot tegning at alt er som det skal være.

    Ang. lakk så er det lexanlakk som gjelder. Normalt lakkerer man på innsiden av karosseriet.
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      Originally posted by xilian View Post
      Du har rett i at det er et diffproblem ja. Men umulig å si hva.
      Er bare å åpne og sjekke mot tegning at alt er som det skal være.

      Ang. lakk så er det lexanlakk som gjelder. Normalt lakkerer man på innsiden av karosseriet.
      Nå har jeg tatt fra hverandre hele girkassa og bakre hjuloppheng og satt det NØYE sammen igjen. Jeg erstattet alle "fake" kulelager med skikkelige saker men får ikke futt på bilen. Jeg tror derimot at problemet er løst. Har en mistanke om at slipperclutchen ikke er godt nok stramma. Fagernes barneskole blir i morgen kveld testarena. Mye sand, grus og asfalt der

      Ang lakk: Karoseriet mitt er ferdig farga hvitt, så jeg må i så fall lakke utenpå...

      Comment


      • #4
        I e frustrert!!!
        Kan det være at speedpassion Stock club race esc + 17,5 turn børsteløs kombo blir for svakt?

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X