Announcement

Collapse
No announcement yet.

hjelp med hilift f 350

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hjelp med hilift f 350

    hei...tenkte å bygge om hiliften min litt så har jeg et par spørsmål angående dette..
    *Hvordan bygge om styringa så den blir sterkere?(virker som om stag å alt svikter når jeg svinger..)bruker forresten en servo som drar ca 13 kg å har kutta ut servosaveren med servohorn...
    *har også tenkt å kutte ut bladfjærerne å bygge om til dempere med fjærer istede får mer flex..noen dempere som er å anbefale?vanskelig å bygge om?må jo da bli 4link også
    *hva er å anbefale av 2.2 eller 1.9 hjul?
    *vanskelig å få til 4link foran å bak?

    *er det 2.2 eller 1.9 jeg har på den på bildet?litt usikker da det er noen jeg bare fikk med



    hadde satt stor pris på svar å forklaringer,gjerne med bilder så det blir litt lettere å bygge om får meg
    Last edited by ta fart; 21 April 2008, 15:56.
    kjell arne thanem,1982mod

  • #2
    skal forresten heve den litt tenkte jeg så jeg må vel ha ganske lange dempere...har heva den med bodylift på bildet... så vil jeg helst ha noen dempere som ser greie ut ikke bare no plastgreier
    kjell arne thanem,1982mod

    Comment


    • #3
      Hjulene du har på, er 2.2.
      Du kan flytte girservoen over på motsatt side, senke den slik at servohornet går klar av vangene.
      Så setter du styreservo der hvor styreservoen tidligere satt.
      Denne senker du også, slik at servohornet går klar av vangen.
      Så monterer du kun ett stag fra styreservoen og ned til styrespindelen på ene siden.

      Når det kommer til heving av bilen, kan jeg desverre ikke hjelpe deg.
      Siden jeg er mer for å få karosseriet nærmere hjulene, men alikevel ha grei bakkeklaring.

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X