Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oppgradering av E-Revo til børsteløs!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oppgradering av E-Revo til børsteløs!

    Hei alle sammen!

    Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med norske butikker som selger:

    Castle Creations Mamba Monster 25V + 5mm 2200 kV. Og alt annet jeg trenger for å bygge om min E-Revo til børsteløs.

    Det hadde vært fint om noen kunne sette opp alt jeg trenger med delenr ol, da jeg ikke er så erfaren med dette, men har veldig lyst til å lære.

    Vil det være noe særlig å spare på å kjøpe alt fra utlandet, eller er det ikke så mye å spare på det? Om spart beløp er under kr 1000,- vil jeg heller kjøpe delene i Norge. Om delene skal kjøpes fra utlandet vil jeg betale moms på varene.

    Jeg trenger også dobbelt sett med batterier, og det hadde vært fint om dere hadde noen å anbefale.

    Jeg er ute etter forholdsvis lang kjøretid, og at det må være forholdsvis høy fart på bilen. Farten på den nå er alt for lav for min smak.

    På forhånd takk for all hjelp.

    Mvh Arnfinn Gribbestad

  • #2
    får ikke kjøpte mamba monster i norge gitt da må du bestile fra utlandet batteriene burde du vel kjøpe på maxamps.com har hørt mye bra om de du kan jo evt kjøpe deg 2650kv comboen å kjøre med 4s i stede får 6s lipo. www.towerhobbies.com www.maxamps.com
    |94 mod|Losi xxx-s |Team Losi 8ight LRP 28.| Micro Raminator|

    Comment


    • #3
      Jeg har ike greie på dette, så derfor spør jeg kanskje noe dumt, men skit au.
      Hva er fordelen med 4s lipo kontra 6s?
      Når du sier 4s lipo, mener du 2 batterier med 2s hver?

      Comment


      • #4
        mener 2 stk 2s lipo da ja eller du kan ha 2 stk 3s vist du kjører 2200kv men med 2650 så er det 4s



        The MaxAmps 8000mAh 2s2p 7.4v LiPo (Lithium-Polymer) battery is assembled in the USA for drones, UAV, VTOL, aerospace, and robotics applications. Includes fast delivery.

        The MaxAmps 8000mAh Lite 3s 11.1v LiPo (Lithium-Polymer) battery is assembled in the USA for drones, UAV, VTOL, aerospace, and robotics applications. Includes fast delivery.


        og vist du ikke vil kjøpe fra utlandet så kan du kjøpe deg en novak hv 4,5 pro på www.modellers.com vist du ikke må ha det som går fortest. mmm er jo ikke den som går fortest da men:P
        |94 mod|Losi xxx-s |Team Losi 8ight LRP 28.| Micro Raminator|

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X