Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dal-z sin nye hvite Summit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dal-z sin nye hvite Summit

    Har nå fått testa litt med den nyankommete Summiten min, rå bil!

    Den kan selvfølgelig ikke sammenlignes med E-Revo VXL med tanke på fart og slikt, men fremkommelighet er helt ENORMT på denne bilen!!!!!!

    Legger ved et par småfilmer:

    Generell herjing:


    Waterride:
    Last edited by Dal-z; 14 September 2009, 22:45.

  • #2
    meget artig å se...

    Flott bil. Har min i postgangen i norge nå. Venter i spenning på min Summit.
    Noen ombygginger pågang?????
    Stian Jensen (76mod)
    Bil park: HoBao Hyper SCRT10 Sender: Spectrum DX3S.

    Comment


    • #3
      skal sette på 4s lipo cut off, venter på at den skal komme frem i posten. blir spennende. Ellers er det lite planer foreløbig.

      Comment


      • #4
        Du glemte filmene, men jeg fant de





        Sondre

        Comment


        • #5
          hva vil en trenge for slikt oppsett??

          Originally posted by Dal-z View Post
          skal sette på 4s lipo cut off, venter på at den skal komme frem i posten. blir spennende. Ellers er det lite planer foreløbig.
          har lipo batterier til min 1/16 revo. 2 og 3celler.
          er helt ny på dette med lipo....
          hjelp, tips mottaes med stor takk!

          fikk testet min Summit i går kveld. Artig!! lyset var ikke bra nok. Mistet mye lysstyrke ved kjøring. Har 2 batterier på 8.4 Volt 5000Mah.
          Stian Jensen (76mod)
          Bil park: HoBao Hyper SCRT10 Sender: Spectrum DX3S.

          Comment


          • #6
            lipo på e-revoen er tut og kjør, fartsregulatoren der har innebygd low voltage cut off både for 2 og 3 cellers.

            summiten sine lys er veldig sterke her hos meg, hvilket merke er det på batteria du kjører med???

            Comment


            • #7
              kjører med disse:

              bronto, elefun sine.
              e revo med lipo er rett frem. Funker som bare det..

              tenkte på lipo i summit.................
              Stian Jensen (76mod)
              Bil park: HoBao Hyper SCRT10 Sender: Spectrum DX3S.

              Comment


              • #8
                Jeg har ikke hatt problemer med lysene på min Summit. Kjører med 2stk 8,4V 4500mAh Team Orion Rocket Pack. Det som skjer med lysene er at de slukker når en gir gass når batteriene nesten er tomme. Da er det greit å ta kvelden eller bytte til nye. Har godt og vel en time kjøretid med disse batteriene når det kun er terrengkjøring på lavgir.
                Fikk Summiten i begynnelsen av juni, så jeg har fått kjørt den en del. Er veldig godt fornøyd med den. Den egner seg best til crawling synes jeg. Skal jeg herje, tar jeg heller E-maxxen.
                Har kjøpt en vinsj som er under montering. Blir morro å se åssen det blir.
                Terje Fredriksen
                -76 mod

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Menace30 View Post
                  bronto, elefun sine.
                  e revo med lipo er rett frem. Funker som bare det..

                  tenkte på lipo i summit.................
                  det var rart det med batteriene og lysene, jeg vet ikke ka det kan være, kanskje batteriene ikke klarer å levere nok power??

                  lipo i summit, man må ettermontere en lipo cut off for det antall celler som du skal kjøre batteriene i. jeg skal kjøre på 2 stk 2s lipo og må da ha en 4s lipo cut off modul.



                  Si ifra om du trenger det så skal du få kjøpe en av meg.

                  Comment


                  • #10
                    Har selv en Summit med 8,4v 4500mah teaom orion, er meget fornøyd med fremkomlighet og kjøretid. selv om drivaksler er forbruks vare, tror det var fjerde som gikk i helga, også har det vel gått med ett par små servoer

                    Lurer på når det kommer drivaksler i alu.... da går vel noe annet i stykker...

                    Håvard
                    Håvard H Syversen 74
                    Tamiya super sabre, grasshopper, academy road runner, dragon jollymotor 620ep, Traxxas Summit, Monsoon 900, kyosho tr15, bsd 1/8 bl

                    Comment


                    • #11
                      ingen drivaksler som har gått her enda. men forstår jeg bare har vært heldig da.

                      noen som har fått til å sette inn lipo cutoff og testa med lipo på denne?

                      Comment


                      • #12
                        Jeg har heller ikke skifta noen drivaksler, ei heller servoer. Har bare hatt det knallgøy med den i steinrøyser fram til nå.
                        Terje Fredriksen
                        -76 mod

                        Comment


                        • #13
                          venter bare på den skall komme i 1/16 skala
                          det hadde vært noe

                          Comment


                          • #14
                            kjører med lipo i min Summit

                            Det funker som bare det. En stk Lipo cutoff til begge batteriene. Funker meget bra.
                            Kun 1 ting har måtte blitt fikset, demperen bak. Misstanke om at den var noe defekt helt fra starten av. DVS det må den ha vært. Skrudd sammen skjevt. Har nok av dempere liggende til den så det var bare å bytte de bakerste ut.
                            Stian Jensen (76mod)
                            Bil park: HoBao Hyper SCRT10 Sender: Spectrum DX3S.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by øxseth View Post
                              venter bare på den skall komme i 1/16 skala
                              det hadde vært noe
                              hadde kjøpt en slik en også jeg da ja 1/16 er tøfft!

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X