Announcement

Collapse
No announcement yet.

LiPo i Summit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Det viser seg at det er "2 nye utgaver" av Summit ute med det nye karr & TQi radio´n,. de
    som har fått "siste rest" slik som meg Uten LVC, og noe har fått den Med LVC. Traxxas har
    fått litt tyn for dette, men sånn er det. De som ER med LVC har en klistre lapp foran på boksen
    hvor det står: Now with LVC.

    Så da er den NOEN som kommer med LVC & andre hvorav det er siste rest som sagt og da
    Uten LVC.. Kjip for noen, heldig for andre,. og jeg var en av de uheldige der
    Ronny Arnesen
    Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

    Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

    Comment


    • #17
      Stemmer. Selv har jeg den nye modellen men uten TQi og LVC men jeg synes det er helt greit.
      Video ser du her forresten

      Comment


      • #18
        Originally posted by traxxas :) View Post
        Ja, jeg trodde også den hadde LVC Ligger topfarten på rundt 40 km/t med de batteriene som følger med ca? Det er vel kanskje ikke noe vits å prøve å få den til å gå fortere heller, med tanke på at den vil tåle det dårlig?
        Vet ikke topphastigheten på Summit. Nå har jeg andre biler som E-Revo Bushless og XO-1 hvis jeg vil ha litt fart så jeg bruker Summit som en crawler bil.
        Vet mange oppgraderer sin Summit til børsteløs osv, men da må du nok oppgradere par andre ting også.

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X