Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erfaringer med Traxxas Summit!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by emix View Post
    Har du testet at batteriene er 3000mah? For det der series 3 greiene, sier ingen ting om hvor mange mah batteriene er på. Og jeg lurer litt på hva dem kan ligge på.
    Er ikke sikker. Kun antagelser om 8.4V/3200mAh ut fra bilder av pakken. Spesifikasjonene for Summit forteller ikke eksakt hvilken type batterier som følger med. Bilder av pakken viser ett serie 3 7-cell (8.4V 3300mAh) og ett serie 4 6-cell (7.2V 4200maH).

    Pga tyngde og vekt vil jeg anbefale 8.4V-batterier, og Summiten bruker mye strøm.
    Last edited by phel; 15 March 2010, 11:58.

    Comment


    • #17
      Kom akkurat hjem med min nye Summit kjøpt i USA (Skal en handle i USA ta med STOR koffert for det er bilen).
      Det stemmer at det er 8,4V og 3000mAh. Kjører ca 30 min med disse batteriene.
      Ellers er det digital radio. Bilen har lys og det er fint for da kan en tømme batteriene helt etter kjøring.
      Kan også kjøres i "training mode" (maks 50% effekt) og egner seg derfor godt for nybegynnere.

      Veldig artig bil som går godt og tar seg veldig bra fram i terrenget. Anbefales!

      Comment


      • #18
        Heisann, jeg tenkte også å ta med meg en summit hjem fra statene. Er det noen som har målene på eska? Blir litt kjipt å ikke ha plass i bagasjen :P

        Comment


        • #19
          Originally posted by traxxas :) View Post
          Heisann, jeg tenkte også å ta med meg en summit hjem fra statene. Er det noen som har målene på eska? Blir litt kjipt å ikke ha plass i bagasjen :P
          Hei, jeg gjorde det i fjor. Jeg hadde tatt med meg den største kofferten jeg hadde, men da jeg så eska fant jeg fort ut at dette ikke gikk.
          Jeg tok derfor ut bilen, radioen og manual, etc. Bilen gikk akkurat ned i kofferten resten fikk jeg lagt mellom dekkene.
          Bilen kommer med demperne presset sammen (med strips tror jeg) så da er bilen relativ lav. Papp og isopor har jeg nok av hjemme....

          Lykke til

          Comment


          • #20
            Ok, takk Så blien greide seg fint under turen? Har sett at de ikke akkurat er forsiktige med bagasjen

            Men satser på at det går greit...og hvis noen har eska stående, blir jeg veldig glad for målene på den

            Comment


            • #21
              Bilen er veldig solid, men jeg lurer på om jeg ikke la en genser eller noe over "karoseriet" i tilfelle det skulle komme et kakk eller noe.

              Men det er nok sikkert aller best å ha den i pakken...

              Comment


              • #22
                mitt inntrykk av summit`n er at det er en god "allrounder" det at den kan kjøres hvor som helst gjør den til en veldig morsom bil, det eneste som kan stoppe disse fra å komme dit du vil er at de fort kan "dra rundt" hvis du prøver å "crawle" opp en bratt skråning å må ha begge differ låst, ellers så er det en knallbil for penga syns nå jeg, har det utrolig morsomt med denne bilen, å nå skal jeg ut å rive opp plenen igjen, takket være LED lysa... )
                Traxxas Summit brushless converted Hpi trophy FLUX truggy THE PROJECT Kyosho mad force kruiser VE the basher HPI baja 5B 30,5...

                Comment


                • #23
                  har en summit av den første modellen som kom med 2.4 ghz en ting som er sikkert artig bil noen vannvittige krefter i den bare søk youtube
                  traxxas summit pulling

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by [RCG]Trubadurix View Post
                    har en summit av den første modellen som kom med 2.4 ghz en ting som er sikkert artig bil noen vannvittige krefter i den bare søk youtube
                    traxxas summit pulling
                    har sett den videoen du refererer til, dem er rå sterke ja, fin børstemotor den 775 titan motoren, ikke mye som stopper dem i lavgir med låste differ.. ikke no fartsmonster, men så er jo heller ikke det traxxas tenkte med denne bilen..
                    Traxxas Summit brushless converted Hpi trophy FLUX truggy THE PROJECT Kyosho mad force kruiser VE the basher HPI baja 5B 30,5...

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X