Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traxxas e revo brushless 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Stillig og billig
    Kanskje eg går for den
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

    Comment


    • #17
      Har en 1/10 e-revo brushless med den første 2.4ghz kontroll, den uten traxxas link.
      Men det jeg lurer på er om det er innebygget failsafe på denne utgaven?
      Åssen er dette på elektriske biler, trenger man failsafe eller?
      Har bare erfaring med nitro og LS fra tidligere så dette er litt nytt

      Jeg har ikke kjørt i stykker noen deler enda bortsett fra ett dekk, men tenkte jeg skulle bestille litt reserve deler og lurte derfor på om dere hadde tips til hvilke deler som er utsatt og er kjekt å ha i baklomma. Har fått med meg at ett bærearmsett og drivaksler kan stå på lista.

      Så dette med lipo lagring, jeg kjører lagringsmodus på laderen før jeg skal oppbevare batteriene i lang tid. Me hvis jeg regner med å ut å kjøre de nærmeste dagene, trenger jeg da å gjøre dette eller tåler de å ligge Tomme(etter normalt bruk)/fulladet noen dager uten å ta skade?

      Som vanlig takknemlig for alle innspill
      Ronny 82mod
      kongsberg
      Traxxas E-revo 1/10 brushless

      Comment


      • #18
        jeg ville hatt pushrods og toe links liggende, skid plates og front bumper er også noe som ryker av og til, pinions og drev kan også være en ide å ha på lur, er noen som får problemer med dette.
        Bil: Traxxas E-Revo BL
        Radio: Spektrum DX3s
        Fly: cessna 180 RTF

        Comment


        • #19
          Originally posted by ktm525 View Post
          Så dette med lipo lagring, jeg kjører lagringsmodus på laderen før jeg skal oppbevare batteriene i lang tid. Me hvis jeg regner med å ut å kjøre de nærmeste dagene, trenger jeg da å gjøre dette eller tåler de å ligge Tomme(etter normalt bruk)/fulladet noen dager uten å ta skade?

          Som vanlig takknemlig for alle innspill
          Er ikke noe problem å la LiPo batterier ligge noen dager, uker, måneder eller år. Skulle derimot en enkelt celle gå under 2,7V vil du kunne få et betydelig problem.

          Du bør sjekke hvor mange volt det er på hver celle et par ganger i halvåret om du skal lagre lenge, og etterlade om nødvendig. Anbefalt å gå til innkjøp av en slik : http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=14898&i=1&
          HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
          Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

          Comment


          • #20
            Originally posted by HPI View Post
            Er ikke noe problem å la LiPo batterier ligge noen dager, uker, måneder eller år. Skulle derimot en enkelt celle gå under 2,7V vil du kunne få et betydelig problem.

            Du bør sjekke hvor mange volt det er på hver celle et par ganger i halvåret om du skal lagre lenge, og etterlade om nødvendig. Anbefalt å gå til innkjøp av en slik : http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=14898&i=1&

            Du får samme greia til 30kr på ebay, med frakt
            Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X