Announcement

Collapse
No announcement yet.

E revo brems??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E revo brems??

    Heisann!, eg har lenge irritert meg over at min Mamba Monster ESC, nykker til når eg bremser.
    Dette gjør at eg slitter dekk, og rissikerer å knuse hele giren på bilen, så mitt spørsmål er om dere vet ein måte eg kan få den til å bremse mye mer behagelig?
    Skal eg stille "Brake Amonten" ned?, kva????
    Eg kjenner ein som har heilt lik bil som meg, og hans bremser veldig behagelig!, han har heller ikke stilt på noe!!
    Kva skal eg gjøre?
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

  • #2
    Hadde samme problemet med min. Jeg kalibrerte regulatoren på nytt, så var det good shit.
    Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
    O.sæland hobby

    Comment


    • #3
      Ok, takk for svar
      Skal prøve dette imorgen
      Gleder meg allerede!
      Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

      Comment


      • #4
        Originally posted by andjoh View Post
        Heisann!, eg har lenge irritert meg over at min Mamba Monster ESC, nykker til når eg bremser.
        Dette gjør at eg slitter dekk, og rissikerer å knuse hele giren på bilen, så mitt spørsmål er om dere vet ein måte eg kan få den til å bremse mye mer behagelig?
        Skal eg stille "Brake Amonten" ned?, kva????
        Eg kjenner ein som har heilt lik bil som meg, og hans bremser veldig behagelig!, han har heller ikke stilt på noe!!
        Kva skal eg gjøre?
        Justerer du bremsekurven på data?

        Hvis ikke finner du nok fort ut hva du skal gjøre
        En hobby kan ikke måles i penger, men i verdien av hva det gir deg.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Har nok ikke det, kordan skal den se ut da??,
          Vis det kan hjelpe, så hadde jo det vert supert!
          Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

          Comment


          • #6
            Jeg justerte ikke selve kurven.(tenkte feil tidligere idag)

            Jeg hadde 30% på motorbrems, men det var for mye egentlig.....

            Så tror 20-25% holder
            En hobby kan ikke måles i penger, men i verdien av hva det gir deg.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Har nå fått fikset problemmet
              Var som eg trodde, bare noen instillinger.....
              Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

              Comment


              • #8
                hehehe...
                En hobby kan ikke måles i penger, men i verdien av hva det gir deg.
                sigpic

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X