Announcement

Collapse
No announcement yet.

Thunder Tiger MT4 G3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by john_erlingbakke View Post
    Ser ut som det tåler møøe juling, alt ligger jo pakket inn under platen, og dekka.... Hmmmm noe å vurdere
    så absolutt! :P
    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

    Comment


    • #17
      Drivlinja og differ er av samme kvalitet som i Team Associated RC8T, og den er ikke langt unna skuddsikker. Tykkere stikkakslinger i forhold til rc8t'n, men samtidig bittelitt smalere hjulvidde.

      Eneste jeg har kjørt istykker på RC8T'n er bakdiffen, men det var på grunn av at det manglet en shim bak et bevelgear. Da det ble fikset, har det ikke skjedd noe mer med den heller.

      Thunder Tiger eier Team Associated, eller omvendt.

      Eneste svake punktet jeg har funnet hittil på MT4'n, er at fremre karosserifester knekker lett hvis du lander rett på dem oppned. Det fant jeg ut idag, etter MANGE stygge landinger fra alle vinkler.
      Last edited by Rafo; 15 October 2011, 22:03.
      FLY FLY FLY!!!

      Comment


      • #18
        Originally posted by john_erlingbakke View Post
        Ser ut som det tåler møøe juling, alt ligger jo pakket inn under platen, og dekka.... Hmmmm noe å vurdere
        Felgene er bare wannabe beadlocks da, låseringen er rett og slett bare styling.
        FLY FLY FLY!!!

        Comment


        • #19
          Originally posted by Rafo View Post
          Drivlinja og differ er av samme kvalitet som i Team Associated RC8T, og den er ikke langt unna skuddsikker. Tykkere stikkakslinger i forhold til rc8t'n, men samtidig bittelitt smalere hjulvidde.

          Eneste jeg har kjørt istykker på RC8T'n er bakdiffen, men det var på grunn av at det manglet en shim bak et bevelgear. Da det ble fikset, har det ikke skjedd noe mer med den heller.

          Thunder Tiger eier Team Associated, eller omvendt.

          Eneste svake punktet jeg har funnet hittil på MT4'n, er at fremre karosserifester knekker lett hvis du lander rett på dem oppned. Det fant jeg ut idag, etter MANGE stygge landinger fra alle vinkler.
          Har også ødelagt fremre karosserifester.
          I starten sleit jeg hardt med å holde bilen rett i lufta pga centerdiff og veldig knappe bremseinnstillinger, og bilen virker ganske fremtung. Ikke så lett å kompensere for det med bare 4s heller. Men med tykkere centerdiff olje og litt trenings så går det veldig bra

          Vurderer nå 5s eller 6s, eller tyngre giring til å begynne med, rett og slett for å få mer turtall på hjulene og bedre aircontrol. Bevis for at denne tar standing backflip på 6s:

          Fyren må jo nesten ha sperret centeren jo

          Comment


          • #20
            Tar backflips med min. Dvs, er sikker på at den klarer det på gress, prøvde på grusvei, og kom nesten helt rundt. 100k olje i centerdiff.


            Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
            FLY FLY FLY!!!

            Comment


            • #21
              Rått! Min legger seg gjerne på rygg om jeg rygger for så å gi gass, men kommer aldri lenger en til nesa. Får strax nye pinioner, 14t og 16t, og 100k olje, så får jeg se om jeg klarer det da

              Comment


              • #22
                Da har æ også skaffa mæ en slik bil, riktignok brukt og med feil.
                Virker som noen tannhjul er gåen i centerdiffen, så er bare å bestille deler og olje ser æ.
                Har ikkje plukket den fra hverandre ennå, men i mårra blir det skruing.

                Hvor handler dere deler til disse her i landet?
                2 x Savage XL 5.9 Big Block

                Comment


                • #23
                  Originally posted by nvmorten View Post
                  Hvor handler dere deler til disse her i landet?
                  Grattis med rå bil! Jeg handler deler fra towerhobbies.com eller fra ebay (om towerhobbies er fri for den delen jeg trenger). Ellers har både elefun.no og rcpro.no deler til denne.

                  Sjekk ut siden wondertiger.com og forumet der, masse nyttig info om MT4 der.

                  Comment


                  • #24
                    Hvordan er det med spurgearet siden dette er åpent? Opplever dere at det kommer mye stein inni her og ødelegger?
                    sigpic HPI Sprint 2 Drift | FG Monstertruck | ARC Cessna | Multiplex Mentor | Multiplex Easyglider | Kyosho Mini-Z Monster jubileumsutgave m/lipo | Kyosho PureTen | Tamiya Leopard tanks | Tamiya "The Frog" | Futaba 7C 2,4Ghz | Futaba 3PM 2,4Ghz |

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X