Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traxxas summit spm...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jeg tipper at bilen er helt orginal.
    Kan virke som at du har fått et slag på servoene så de har fått seg en trøkk og lager en kortslutning som gjør at bilen slår seg av.
    I hvilken butikk kjøpte du den?
    Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
    http://www.youtube.com/animatorsimen

    Comment


    • #17
      Tok den med hjem fra USA :P Men butikken heter "gravesrc". Tror du bare det er en av servoene som er gåen?

      Comment


      • #18
        Originally posted by traxxas :) View Post
        Tok den med hjem fra USA :P Men butikken heter "gravesrc". Tror du bare det er en av servoene som er gåen?
        Plugg ut den éne servoen og slå på strømmen. Om problemet fortsatt er der så prøv det samme med den andre. -Med dette så får du vite om det er en av servoene som trøbler.
        Rimelig enkel feilsøking.
        "Jeg har vektøy som gjør den jobben der enklere...ett eller annet sted...!"

        Comment


        • #19
          hehe :P skal prøve det Takk for hjelpa!

          Comment


          • #20
            Hvis du skulle trenge servo tror jeg dette er den billigste i Norge.

            Koster ca 358kr inkl. frakt
            Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
            http://www.youtube.com/animatorsimen

            Comment


            • #21
              Takker Pleier faktisk å bestille deler fra samirc. Veldig greit med den billige frakten.

              Comment


              • #22
                Hmm....nå har jeg prøvd å feilsøke litt. Jeg prøvde å koble ut en servo av gangen. Men lysene blinket på begge to. Det vil jo si at begge er ødelagt?? :/

                Comment


                • #23
                  Send melding til samirc, han vet sikkert hva som er feil.
                  "kontakt oss" på samirc.no
                  Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
                  http://www.youtube.com/animatorsimen

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by traxxas :)
                    Hei alle "summit-kjennere"! Jeg har et problem med summiten min. Når jeg bruker styreservoene så slår bilen seg av. Noen som er kjent med problemet? Har prøvd bilen med forskjellige batteri, men det samme skjedde. Merker også at den ene servoen blir ganske varm (det virker som om servoene jobber dårlig sammen)

                    Håper noen har noen tips '

                    -Thomas
                    Snakker vi her m orginal serverne eller noensinne er byttet?
                    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                    Comment


                    • #25
                      Servoene er helt orginale

                      Comment


                      • #26
                        Hei igjen. Begge servoene var ødelagt, så jeg fikk meg et par nye. Men nå har/hadde jeg et annet problem. Jeg var ute å kjørte med summiten, men lyset på kontrollen blinket grønt hele tiden. I traxxas manualen står det at mulitknoben er stilt i en annen posisjon og noe greier. Men det skjedde ikke noe når jeg prøvde å vri på den. Etter hvert (med litt søking på nettet) fant jeg en som hadde samme problemet, og det viste seg at det var dårlig batteri i kontrollen. Nå virker bilen og kontrollen greit, men lyset på kontrollen lever sitt eget liv :P

                        Noen andre som har vært borti dette?

                        Comment


                        • #27
                          Jepp, blinket grønt i våres også, og styringen var hakkete. Leste også i manualen og det sto noe om "trottle trim seek mode". Men vi byttet batterier og da var alt ok (i følge manualen er lite strøm blinkende rødt lys), jeg tror kanskje noen Ingeniører hos Traxxas er fargeblinde

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by odals-kongen View Post
                            Jepp, blinket grønt i våres også, og styringen var hakkete. Leste også i manualen og det sto noe om "trottle trim seek mode". Men vi byttet batterier og da var alt ok (i følge manualen er lite strøm blinkende rødt lys), jeg tror kanskje noen Ingeniører hos Traxxas er fargeblinde
                            Haha, ja jeg begynner å lure på det jeg også ja

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X