Announcement

Collapse
No announcement yet.

E-revo deler, Norske nettsider

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E-revo deler, Norske nettsider

    Heisann!

    Er det bare jeg som syntes det er lite deleutvalg til e-revo 1/8? Tenker på norske nettsider
    Finnes det en sprengtegning av bilen her på nette en plass? Med dele nr, litt lettere å finne deler da, vertfall på elefun


    Linker er fint
    Traxxas revo 3.3 - Traxxas revo OS.21 - Phonex Seilebåt - Sjøfly

  • #2
    Originally posted by aandre92 View Post
    Heisann!

    Er det bare jeg som syntes det er lite deleutvalg til e-revo 1/8? Tenker på norske nettsider
    Finnes det en sprengtegning av bilen her på nette en plass? Med dele nr, litt lettere å finne deler da, vertfall på elefun


    Linker er fint
    Sjekka

    rcshop.no
    RCpro.no
    samirc.no
    absolutthobby.no
    osv? søke på e-revo deler på google så skulle man tro en fant en del når det gjelder delenr. og sprengtegning av bilen er det bare å gå på traxxas.com -->support også ligger det manual og exploded view med delenr. og hele pakka der
    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

    Comment


    • #3
      Tusen takk "SAVAGEry"
      Traxxas revo 3.3 - Traxxas revo OS.21 - Phonex Seilebåt - Sjøfly

      Comment


      • #4
        Prøv Samirc.no, han har de fleste delene til Traxxas bilene han selger. Ikke alt står på nettet så send han en epost eller ring.

        Comment


        • #5
          Jeg er god venn av sjefen i samirc. Han har alt av deler til traxxas.
          Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
          http://www.youtube.com/animatorsimen

          Comment


          • #6
            Kan på det varmeste anbefale SamiRC! Bedre kundeservice hos en RC forhandler skal du lete lenge etter
            Kjøpte en Slash 4x4 vxl av ham ei uke før påske og ESC tok kvelden siste dagen før påske så jeg sendte en mail istedenfor å ringe.
            Da ringte han meg opp midt i påsken på fridag for å hjelpe til med problemet Slikt liker vi

            Comment


            • #7
              Har handlet en del hos samirc jeg og etter hvert. God service, rask levering
              Traxxas revo 3.3 - Traxxas revo OS.21 - Phonex Seilebåt - Sjøfly

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X