Announcement

Collapse
No announcement yet.

HPI Bullet ST Flux RTR Stadium

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HPI Bullet ST Flux RTR Stadium

    Jeg skulle egentlig kjøpe min første RC bil i fjor. Men skjedde ikke.

    Men nå i år SKAL jeg kjøpe min første bil.


    Jeg har sett på youtube unboxing / kjøring av denne bilen:



    Syntes den ser fornuftig ut med tanke på pris, samt at den tåler "vann".

    De har den ikke på lager.

    http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=16680 - dette er vistnok samme type bil med annen look og dekk, men syntes stadium ser tøffere ut.

    Noen som aner hvor man kan få kjøpt en slik HPI Bullet ST Flux RTR Stadium i Norge / Oslo ?

    Tar gjerne imot erfaringer av folk som har denne bilen også.

  • #2
    Jeg har ingen personlig erfaring med denne bilen men har lest av flere som har eid den at den er noe skjør hvor det ikke er den beste kompositten som er brukt.
    Det kommer også litt an på hva du tenker å benytte bilen til.

    Jeg tror nesten jeg ville sett på en del pent brukte biler på forumet, tror du kan finne mye bra til 3000-3500 der.

    Mvh,

    Eskil

    Comment


    • #3
      Originally posted by Esh6 View Post
      Jeg har ingen personlig erfaring med denne bilen men har lest av flere som har eid den at den er noe skjør hvor det ikke er den beste kompositten som er brukt.
      Det kommer også litt an på hva du tenker å benytte bilen til.

      Jeg tror nesten jeg ville sett på en del pent brukte biler på forumet, tror du kan finne mye bra til 3000-3500 der.

      Mvh,

      Eskil

      Ok, da står jeg over denne bilen. Behøver noe som tåler litt, er nybegynner

      Comment


      • #4
        Bulleten er vel den minst holdbare bilen fra hpi ja... men generelt er alt annet fra HPI, Traxxas osv meget holdbart...
        1/8 skala er jo rimelig solid... jeg kan anbefale HPI Savage Flux og HPI Trophy Truggy Flux, som er ganske store, holdbare, raske og med god deletilgang i både Norge og utland. Ellers kan du jo ta en 2hjulstrekker som E-firestorm eller Rustler. Disse er raske, (så godt som) vedlikeholdsfrie og solide.. forskjellen fra 4wd er jo at de er litt vanskeligere å kontrollere på løst underlag og at de har hakket dårligere fremkomlighet... Andre biler du kan titte på men som jeg har mindre kjennskap til er Traxxas E-revo, Traxxas Stampede 4x4, Savage XS flux og Thunder Tiger mt-4 g3
        Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
        Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

        Comment


        • #5
          Kjøpte oss 2 stk Trophy Truggy Flux i går. Kjempemorro!

          Nå leter vi bare etter steder i oslo / akershus vi kan kjøre på.

          Finnes det noen andre steder enn hvervenbukta i oslo? var innom lmbk.no men der ser jeg kun asfalt racing?

          Noen tips om hvor vi kan kjøre i oslo / omegn ? Enten det er bane eller 'sandtak' ?

          Comment


          • #6
            Søk opp "Romerike rc" på facebook (og be om å få bli medlem av gruppa) så finner du en forholdsvis aktiv gjeng som pleier å kjøre 1/5 og 1/8 i grustakene på Øvre Romerike. Regner med at det blir en tur ut på tirsdag igjen. Bare å slenge seg med.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Helmet View Post
              Søk opp "Romerike rc" på facebook (og be om å få bli medlem av gruppa) så finner du en forholdsvis aktiv gjeng som pleier å kjøre 1/5 og 1/8 i grustakene på Øvre Romerike. Regner med at det blir en tur ut på tirsdag igjen. Bare å slenge seg med.

              la inn en 'søknad' om å få bli med nå

              Er det grustaket et sted man kan kjøre når man vil?

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X