Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savage, revo eller noe annet...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Savage, revo eller noe annet...?

    Har blitt mye fly og lite bil i det siste, men nå er jeg sugen på en monster truck. Kun børsteløst som er aktuelt. Har sett litt på både savage flux hp og revo, men får ikke helt bestemt meg. Er det andre biler jeg burde ta en titt på før jeg bestemmer meg?
    Bare fly foreløpig...

  • #2
    har jo thunder tiger mta g3 og...fått masse god omtale den..http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...I=LXAPPRRY&P=7
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #3
      Originally posted by carish View Post
      har jo thunder tiger mta g3 og...fått masse god omtale den..http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...I=LXAPPRRY&P=7

      Ser interessant ut den også, og litt billigere Hvordan er holdbarhet og kjøreegenskaper sammenlignet med savage og revo?
      Bare fly foreløpig...

      Comment


      • #4
        Bedre enn stock revo og på høgde med savage sånn eg har forstått folk..men masse bedre køyreegenskaper enn savage,meir som revo dar..har savagen sjøl,men skulle eg handla idag trur eg at eg hadde kjøpt thunder tiger..
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #5
          Frister veldig med MT4.... Men har begynt å se litt på brukt også. Hva må til for å få Revo'n mer holdbar? Er det mange plastdeler som må byttes til alu osv? Eller er det drivverket som er svakt?
          Bare fly foreløpig...

          Comment


          • #6
            Originally posted by Nitrouss View Post
            Frister veldig med MT4.... Men har begynt å se litt på brukt også. Hva må til for å få Revo'n mer holdbar? Er det mange plastdeler som må byttes til alu osv? Eller er det drivverket som er svakt?

            Er Drivaksler og Differ jeg har hørt mest negativt om... ellers er den visst generelt svakere enn Savagen :P

            Kun hørt positivt om MT4, så er ikke sikkert den er så dum

            men når du ser på brukt, se om du finner noe løpsbiler, som Mugen, Xray, Losi eller Ofna etc. da disse tåler mye mer juling enn RTR biler, og faktisk er kontrollerbare i høye hastigheter
            Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
            Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

            Comment


            • #7
              MT4 er kanskje den råeste 1/8 monstertrucken til salgs. Den knuser e-revo på alle punkter, og er like holdbar som savage.

              Jeg vurderer å selge min pga pengemangel og lite fritid. Flunke nytt kaross, 2 batterier og evnt 200w lader. Ring 41594932 om du er interessert. Kan LOVE deg at du ikke vil angre

              Comment


              • #8
                Eg bare nevner det, så kan du jo se hvem som knuser hvem MR H93,,,,

                Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                Comment


                • #9
                  Oki, jeg gir meg

                  Utenom din e-revo da, så knuser MT4 det meste.. Kan jo sammenlikne holdbarhet på en original e-revo og en original MT4, så kan vi se

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by H93 View Post
                    Kan jo sammenlikne holdbarhet på en original e-revo og en original MT4, så kan vi se
                    Da gir eg meg
                    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                    Comment


                    • #11
                      Får se hva tiden bringer.. ønsker vel mest holdbarhet ut av esken uten å måtte oppgradere. Må uansett vente litt og se hva lommeboka tillater... Men takk til alle for god info så langt
                      Bare fly foreløpig...

                      Comment


                      • #12
                        Jeg fikk tips om å kjøpe savage her på forumet,hadde samme kriteriene som du,det som tippet meg over er at alle har/hadde en savage,lett åfå tips og ikke minst lett å få tak i deler i norge mange forhandlere for hpi og traxxas .

                        Men det var meg

                        Hvorfor sammenligner dere en standard TT med en one off det beistet er jo nesten ikke en e-revo lenger, er TT,n så rå
                        mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
                        rc-racing.no

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ingar0001 View Post
                          Hvorfor sammenligner dere en standard TT med en one off det beistet er jo nesten ikke en e-revo lenger, er TT,n så rå
                          Fordi det må vær lov å ha det litt morro, selv om ikke alle tolker spøken i det....... :P
                          Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                          Comment


                          • #14
                            Motatt og forstått
                            mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
                            rc-racing.no

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X