Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spørsmål ang garanti HPI Savage XS Flux

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spørsmål ang garanti HPI Savage XS Flux

    Hei. Onkel barne mitt kjøpte seg ein savage xs flux fra absolutt hobby for 3 måneder siden. Etter 2 kjørte batteri pakker brant esc på bilen ( 2s). Ringte absolutt hobby, måte sende inn esc for å få ny. Men ennå har vi ikkje fått ny pga av dei er tom hos hpi racing. Har ringt 1000 ganger og klaga. Meinar at dei bør gje hos ein ny esc fra ein bil dei har eller ein option esc for denne bilen. Det eg lure på er om eg kan senda inn bilen og få pengen til bake. heve kjøpe. Er dritt lei absoutt hobby. Skal aldri kjøpe noe der fra meir. Sitter igjen med ein tolv år gammal gutt som lure på kor alle spare pengen blei av..........................Hva meiner derre????

  • #2
    kor lang tid er det sia dokke sendte inn esc? brant etter første pakka på min xs og..tok sikkert 2mnd då og,e nåken måna sia dette,men dei va tom på hpi då og.. kan jo ev kjøpe en billig esc frå hobbyking og ha hpi escen i reserve når den kjem..
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #3
      Det er ca 3 månder siden. Hva vil du anbefale fra hobby king.

      Comment


      • #4
        Denne her funker knall http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=8993
        Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
        Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X