Announcement

Collapse
No announcement yet.

Summit diff

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Summit diff

    Nå har diffen til sønnen tatt kvelden,planetgearene/solhjulene.
    Finnes det noen sterkere differ til denne slik som på e-revo (jada jeg har prøvd google)

    Kansje dere veteraner på dette har noen tips på diff olje og andre tips for å få denne til å holde .
    mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
    rc-racing.no

  • #2
    røyk diffen ved vanlig kjøring? syns det er litt rart, har brukt min en god del nå, å alt virker å holde bra..
    Traxxas Summit brushless converted Hpi trophy FLUX truggy THE PROJECT Kyosho mad force kruiser VE the basher HPI baja 5B 30,5...

    Comment


    • #3
      Har du 775 motorn inni der eller mamba-monster 2200kv?
      Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
      http://www.youtube.com/animatorsimen

      Comment


      • #4
        original motor med nimh 3000 bat

        Men oppe å går igjen nå med tjukk olje i fordiffen ser ut til å holde nå ihvertfall
        mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
        rc-racing.no

        Comment


        • #5
          Det er var rart. Hvis han har hoppa uten å passe på landingen kan diffene gå. Jeg har kjørt 3-5 3000NiMh batterier før jeg dytta inn Mamba Monstern til 2.5k. Har aldri hatt problemer med diffen selv med den motorn. Eneste som er blitt ødelagt er plast kardand drivakslen var girboks til diff.
          Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
          http://www.youtube.com/animatorsimen

          Comment


          • #6
            Han er 6år så sjansen for bruker feil er jo tilstede, kul bil er det ihverfall på sin måte

            Hvordan oppfører den seg med monstern egentlig ? Bånner den ut fjærene med på drag,eller fjærer den ok ?

            Vi har tatt litt av,startet med denne og så en flux og nå er det en mt-4 g3 på tur også,morsom GALSKAP vettu

            Kult å høre at dette ikke er noe stort diff problem ihvertfal
            mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
            rc-racing.no

            Comment


            • #7
              Nei, jeg drar på med orginal dekka uten å merke noe spesielt på diffene. Har hatt bilen i snart et år med den motorn.

              Den fjerer godt selv om den kjører i 60 km/t. Kjører med demperne stramma ganske mye om vintern, og orginal om sommern.
              Som jeg sa oppider. Eneste jeg har ødelagt av drivverk er de plastdrivakslene som går fra gikassa til diffene. De tåler ikke altfor mye siden det er plast.
              Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
              http://www.youtube.com/animatorsimen

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X