Announcement

Collapse
No announcement yet.

Billigere Savage XS Flux?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Billigere Savage XS Flux?

    Heisann!

    Jeg har nå lett lenge etter og finne HPI Savage XS Flux litt billigere enn det jeg finner, så jeg håpte på under 2900,- som er på lenken under.

    Altså, jeg har funnet den billigst på globy.no.

    Så, saken er om dere på forumet her vet om noen billigere butikker/nettbutikker de selger den? Butikken/nettbutikken skal holde til i norge, så jeg slipper toll o.l.

    Den trenger ikke og ha med batteripakken, om det er med skal jeg ha Li-Po 7,4V 4200mah 35C(eller 30C, husker ikke helt.) batteri, + lader, helst under 1000,-.

    Såfall skal pakken inneholde:
    - Bilen (of course)
    - Radiopakken(mottaker og sender)
    - Karroseri
    -+ Lader og batteri om det følger med, altså de som står over.

    Håper på svar

    - DJdur

  • #2
    Dette svarer ikke på spørsmålet ditt, men les litt i denne tråden.



    Jeg har aldri handlet der så jeg har ingen personlige erfaringer med dem.

    Comment


    • #3
      Blir jo nesten halv pris av i Norge selv inkl toll og alt fra utlandet da :P

      men ville ikke anbefale Globy... visst nok ikke raskeste med å sende og har generelt ikke den beste servicen... var i butikken der en gang jeg var i Stavanger og ble kjeftet på fordi jeg holdt på å ta på en av bilene de hadde utstilt, så jeg bare gikk rett ut igjen... gode priser har de... det skal de ha.

      skal du bestille fra Norge så gjør det herfra http://elefun.no/p/prod.aspx?v=20030


      batteri kjøper du fra hobbyking.com... aldri betalt toll derfra
      Last edited by SAVAGEry; 17 September 2012, 14:38.
      Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
      Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

      Comment


      • #4
        Takk for tilbakemeldingene!

        Ettersom jeg ser ikke mange anbefaler globy tror jeg at jeg skal satse på elefun / rcbutikken.no.

        Tusen takk for svar!

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X