Announcement

Collapse
No announcement yet.

Body cover

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Body cover

    Heisann! Er det noen som vet hvor man får tak i de deksla man setter over selve kroppen, som vist her etter 14 sekunder...?:
    Last edited by yngvar; 30 September 2012, 20:25.
    Thunder Tiger MTA-4 s.28 og Traxxas VXL Stampede 4x4 (I bestilling)

  • #2
    Heisann.
    Kan jeg komme med en anbefaling?

    Jeg kjører Slash selv, men jeg vil anbefale en sokk fra Dusty Motors til bilen din: Shroud Cover for Traxxas Stampede 4X4 VXL by Dusty Motors (Også i rødt), de har ikke bilde av sokken montert på en Stampede på Ebay, men hvis du ser på denne for Slash, så ser du hvordan den sitter på bilen.

    Fungerer meget bra, slitesterkt og har en bra glidelås (Glidelås er den som heter 'pro', kjøp den isåfall).
    Mange i klubben som kjører Slash skal nå skifte fra plastdeksel til Dusty Motors sin sokk.
    Tar under en uke fra bestilling til den ligger i postkassa di, kjekt

    Bare pass på att du har vifte til esc og klypevifte til motoren din hvis du tetter sokken i front og bak.
    Jeg har gjort dette med litt svart skumgummi som jeg har klipt til. Ingen overoppheting selv på varme sommerdager.
    Borrelåsen som følger med er bra, men limet på borrelåsen blir raskt fullt av skitt og kan løsne. Så jeg anbefaler at du setter inn noen små skruer med flathode og/eller bruke litt lim eller helst Plasti Dip til å forsegle kantene på borrelåsen.
    Sokken er pustende ti en viss grad og vann/ skitt preller av rimelig godt.
    Outerwears har lignende sokker, men tror ikke de har med glidelås. Noe som er essensielt for raskt batteriskifte uten stress.

    Her er bilder fra min bil:
    Click image for larger version

Name:	IMAG0169.jpg
Views:	1
Size:	57.2 KB
ID:	778450

    Click image for larger version

Name:	IMAG0170.jpg
Views:	1
Size:	52.8 KB
ID:	778451

    Anbefales

    hugin_q3
    5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
    Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

    Comment


    • #3
      takk for tipset, blir nok en slik til min summit nå.
      Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
      Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X