Announcement

Collapse
No announcement yet.

HPI Flux eller E-revo? (børsteløs)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HPI Flux eller E-revo? (børsteløs)

    Har nett hatt ein e-revo børsteløs, men byttet den mot 2 revo 3,3 som jeg begynner å angre på Har hatt myye forskjellige biler oppgjøno årene å e-revoen er vell den jeg har vert mest fornøyd med, bra kjøreegenskaper og går no SYKT!!

    Skal nå selge 2 revoer til fordel for en e-revo eller flux, men vet ikke hva jeg skal gå for
    Revoen har eit genialt dempersystem, veldig fin å skru på å tåler mye. Hvordan er flux'n i forhold?

    Om noen er intresert i revo 3,3 så har jeg 2 stk til salgs. Ein ny og ein godt brukt...
    Traxxas revo 3.3 - Traxxas revo OS.21 - Phonex Seilebåt - Sjøfly

  • #2
    Det største som skiller er vel kjøreegenskaper, hvor revo er bedre. Savage er nok mer egnet for hopping og typiske monster ting. Begge kan vel oppgraderes/modifiseres til å gjøre stort sett det samme. Hvis du er skikkelig nyskjerrig hadde jeg kanskje gått for flux og blitt kjent med den og, siden du allerede har vært villig til å kvitte deg med e-revo en gang før. Kan jo alltids selge den igjen.

    Comment


    • #3
      Flux er genialt oppbygd og veldig enkel skru på. kjøre egenskapen er vel so som so. Men perfekte bashe bil.
      Hpi Savage flux hp og Traxxas summit

      Comment


      • #4
        Blir ikke el bil med det første, beholder nitro revoene en stund til.. Fornøyd!
        Traxxas revo 3.3 - Traxxas revo OS.21 - Phonex Seilebåt - Sjøfly

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X