Announcement

Collapse
No announcement yet.

Motor og regulator til Savage Flux

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor og regulator til Savage Flux

    We sell RC Rock Crawlers, Drift, Touring, Truck, Car kits, Parts, ESC, Motors, Servos, Tires, Bearings, Bodies, Damper & RC Accessories. We ship worldwide!

    er dette noe folk vil anbefaler til Savage Flux
    har øydelagd 2 regulatorer allerede og er på jakt etter eit motor oppsett som er like good men billig

  • #2
    Hei.. kjentfolk jo.. har kun erfaring med regulatoren,har 4 stk av den ,har ikkje hatt trøbbel med nåken av dei.. i motsetning til org castle escen i savage fluxen..
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #3
      Er lei av castle regulatoren blir får dyr og kjøpe kver gong eg øydeleger den så vurdere Hobbywing comboen. ser at regulatoren er bedre en castel sin og motoren har samme kv

      Comment


      • #4
        jepp.. rcecho.com e og en bra plass å bestille den frå..
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #5
          Får se neste måned hvor mye har igjen av lønna. så blir det bestilt ny motor og nye kule lager til fluxen

          Comment


          • #6
            motor gåen og? motorane til castle/neu e jo bra då..
            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

            Comment


            • #7
              motoren er like fin ennå håper eg
              det som skulle ha stått der er hobbywing comboen :P

              Comment


              • #8
                kan jo berre kjøpe esc og programmeringskort då...
                Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                Comment


                • #9
                  er litt usikker på om motoren fungere no

                  Comment


                  • #10
                    kan ikke bli feil detta
                    the frogx2 82/11 savagexss x2 el + xs. rc18t2 xray m18mt i carbon+ xb4. minimonsterzx2. hyper mini. infernove micro/minirockcrawler rockforced xr10/ax10 1/8x2,5crawlere +++

                    Comment


                    • #11
                      Korleis klare du ta kneken på esc til castle
                      Hpi Savage flux hp og Traxxas summit

                      Comment


                      • #12
                        Den første var Utslitt etter noen års heftig kjøring . og den andre ifølge Castle sin reparatør blei for varm etter 20 min kjøring så der var det noen med bilen min som gjorde at den tok dagen. holder på med fullstendig utskifting av utslitte kulelager på fluxen no og rengjøring

                        Comment


                        • #13
                          det e enkelt å ta knekken på dei e min erfaring..to stk har gått opp i røyk berre av at eg kobla til batteriet på stovebordet,en annen holdt 1 batteri med rolig køyring.. fått ny på garanti alle gangane,men irriterande å stå uten bil mens en venta på ny esc..
                          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                          Comment


                          • #14
                            Syns også at standard regulatoren (og motoren) er lett å ta knekken på.. Den første gikk spektakulært opp i røyk mens motoren spant på fullt turtall, var mye strøm i hyperion g3 ex 6s 5200mah 45c batteriene gitt. Den andre gikk ved at rotoren i motoren eksploderte etter kun en utlandning med et par lipo batterier!! 6s power.. Trodde ikke mine egne øyner da motoren stoppet momentant fra maks turtall til 0 rpm på et millisekund i et stort smell. Lurer på om regulator nummer to også er ødelagt da.
                            HPI Savage Flux HP m/ Savöx SC-1267SG - Outerwears ESC&Shock cover - Hyperion G3 EX 5200mah 11,1v - 50,000wt diffolje - 50wt demperolje -
                            ---Kyosho DBX & Kyosho DST 1/10 .18 Nitro

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X