Announcement

Collapse
No announcement yet.

spørsmål rundt savage xs flux

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • spørsmål rundt savage xs flux

    Hei alle sammen...


    Jeg har et spørsmål rundt savage xs flux hvorfor må du dreve om bilen før du kjører 3s på den?? jeg har les manuale og sett at du må dreven om der, men ser du på Hpi hjemme sider på den bilen sår det ikke noen ting om det... helle ikke i reklame blekka til hpi heller.....
    Last edited by Flaglien; 29 May 2013, 13:17. Reason: skrive feil som måtte rettes opp
    Mvh
    Flaglien
    sigpic

  • #2
    Med alle el-motorer i RC-biler gjelder det å finne dreving som får bilen til å gå sånn du ønsker. Men samtidig så må du også dreve sånn at motoren ikke går for varm.

    Har ikke lest HPI-manualen men når du skifter fra 2S til 3S er det mest sannsynlig dette er en av grunnene. Pluss at med 3S så har du en sterkere motor som du da kan gire om til å gå raskere også
    5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
    Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

    Comment


    • #3
      Oki så det har ikke noe med at regulatoren ikke tåler det...
      Mvh
      Flaglien
      sigpic

      Comment


      • #4
        Jo i aller høyeste grad.
        Om motor jobber tungt så drar den mer ut av ESC din.

        Alt dette henger sammen så det er viktig at du følger evt anvisninger manualen sier om du ikke er helproff og vet akkurat hva du holder på med.

        Men det er jo din bil til slutt
        5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
        Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

        Comment


        • #5
          Er ikke noe helproff...så jeg får holde med til det manualen sier....
          Mvh
          Flaglien
          sigpic

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X