Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trøbbel med ESC Traxxas Stampede 4x4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Er vel dyrt å importere ifg onklene mine som driver på med dette.. men har du selv bestillt fra utlandet? Ser dem har et 3s med 40-80c og 8400mah! Heftig stort

    Comment


    • #17
      har vel ca 100 ordrer frå hobbyking++mange andre plassa...det e stort ja,hobbyking sette stort sett ned verdien,so du sleppe moms og...
      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

      Comment


      • #18
        Problemet er at det er begrenset med plass for store batteri i stampeden..

        Comment


        • #19
          ja,du må ha denne:http://www.liquidrc.com/index.php?ma...ducts_id=65670
          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

          Comment


          • #20
            Står ikke hvor mye den bygger i høyden? Det følger med en "forhøyer" som bygger 29 mm i høyden.. men problemet er også at de større batteriene er lengre enn 137 mm, som da er maks i lengden på stampede.. må finne batterier som ikke er lengre enn 137 mm, å ikke bredere enn 47 mm og ikke høyere enn 29 mm

            Comment


            • #21
              eg har dette i min stampede 4x4,passa fint med det batterikitet..dette er 40mm høgt..http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...case_pack.html
              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

              Comment


              • #22
                Skal bestille Men din stampede kødder ikkke slik som min?

                Comment


                • #23
                  nei... men hadde en bandit for endel år sia som hadde det samme problemet..
                  Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                  Comment


                  • #24
                    Hvilke batteri bruker du på stampeden da?

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by The StigMeister View Post
                      Er dyrt å kjøpe lipo fra utlandet.. får sjekke litt på norske sider.. men syns det er rart uansett at det skal være grunnen for at den kødder slik
                      Ehh det mener jeg er helt feil, det er rimeligere å kjøpe fra utlandet.

                      Men skal du kjøpe dyre, 'pro' batterier så er det muligens en annen sak. Men tror faktisk du får de billigere fra utlandet også

                      Til trådstarter: Har du sjekket over hele systemet og re-satt alt riktig i forhold til manualen? Står ESC på LiPo eller Nimh innstilling?
                      Jeg foreslår at du sjekker opp alt og ser om du kan finne noen feil den veien. Om du ikke har manualer, skal ett greit Google søk hjelpe deg
                      5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                      Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by hugin_q3 View Post
                        Ehh det mener jeg er helt feil, det er rimeligere å kjøpe fra utlandet.

                        Men skal du kjøpe dyre, 'pro' batterier så er det muligens en annen sak. Men tror faktisk du får de billigere fra utlandet også

                        Til trådstarter: Har du sjekket over hele systemet og re-satt alt riktig i forhold til manualen? Står ESC på LiPo eller Nimh innstilling?
                        Jeg foreslår at du sjekker opp alt og ser om du kan finne noen feil den veien. Om du ikke har manualer, skal ett greit Google søk hjelpe deg
                        Den er satt opp til bruk av lipo batterier ja. Alt skal være rett! Så jeg skjønner ikke..

                        Comment


                        • #27
                          eg bruka det hardcase batteriet eg linka til..men holde meg for det meste til 2s,syns det går fort nok..
                          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                          Comment


                          • #28
                            Okei.. Får prøve med et større batteri da..

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X