Announcement

Collapse
No announcement yet.

tips til kjøp av første rc lipo bil?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tips til kjøp av første rc lipo bil?

    Hei.

    Vurderer litt å gå til innkjøp av min første elektrobil som går på lipo batterier Samme om det er 2wd eller 4wd bare det er en offroad bil.

    Har for flere år siden erfaringer fra tunder tiger mta4 nitro bil som bare gikk og gikk uten problemer med noe som helst, denne bilen hadde ekstremt solide deler og var alltid klar for en kjøretur, eneste var å etterstramme skruer og vaske den godt etter bruk.

    Er på jakt etter en lignende bil med god kvalitet som er kjent for å gå og gå uten at man må bytte drev akslinger som knekker osv..
    Jeg vil ha en bil som går i rundt 70km uten at den går på max og er til grensen på og bli for varm, samtidig som at jeg vil den skal akse godt som kan tippe rundt bare ved fult gasspådrag

    Har sett litt på traxxas vxl bandit som er buggy og den traxxas vxl rustler.
    Synes det er ganske mange modeller å velge i så det hadde vært fint med litt tips til hvem man bør styre unna evnt hvem som er verdt pengene.
    Hvem av disse på markedet utenom e mta4 har drev som er innpakket slik at grusen ikke kan komme inn å ødelegge?

    Tenkte en pris mellom 3-4000kr

    Takker for svar

  • #2
    har en tilsalgs eg...http://www.radiostyrt.no/showthread....go-DESC210-rtr
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X