Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klare ikke å bestemme meg.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Klare ikke å bestemme meg.

    Hei klarer ikke å bestemme meg for MT. Vet at jeg ikke skal ha en Truggy me monstertruck hjul.
    Så har sett endel på
    HPI 1:8 Savage XL Octane 4WD 2.4GHz og

    Kyosho sin MAD FORCE CRUISER VE 1/8 Brushless Motor Powered 4WD MONSTER TRUCK.

    Nån som har noen menninger?


  • #2
    Vil du ha nitro, bensin eller elektro? Jeg mener det er meningsløst å gå for noe annet enn børsteløs el-motor. Mindre søl med drivstoff og mindre skruing. Kraften i dagens børsteløse er også overlegen.
    Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

    Comment


    • #3
      ok så Kyoshoen vil bli været et bra basher valg?

      Comment


      • #4
        Kjenner ikke Kyosho noe særlig. Savage fås også med elektro. Sjekk også ut Thunder Tiger.
        Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

        Comment


        • #5
          Hvis man har lyst på forbrenningsmotor med lyd, røyk og lukt, så er elektro et kjipt alternativ selv om det går raskere...

          Dette er en hobby, så det er meningsløst å diskutere hva som er FORNUFTIG å kjøpe. Kjøp det man synes er morsomst!

          Comment


          • #6
            ja hørt mye bra om Thunder tigern men den sjer jo ikke ut som en Monster truck bare en forvokst Truggy. Nei får leit litt vidre.

            Har en Kyosho mp9 tki 3 buggy så vært litt arti å had ei bil bare t hærjing. Å så my som æ ælske lukta av nitro om sommern så e det greit å prøv nå anna å.

            Comment


            • #7
              savage octane er nok morsom nok.. og går på vanlig bensin..
              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

              Comment


              • #8
                Originally posted by jotto View Post
                Hvis man har lyst på forbrenningsmotor med lyd, røyk og lukt, så er elektro et kjipt alternativ selv om det går raskere...

                Dette er en hobby, så det er meningsløst å diskutere hva som er FORNUFTIG å kjøpe. Kjøp det man synes er morsomst!
                Som jeg skrev så var det MIN mening, ikke fasiten. Elektro har mange fordeler, men det har ikke flott lyd (på godt og vondt). Har man prøvd en slik maskin på 6S lipo, ja så er man solgt.

                Team Associated Rival er samme bilen som Thunder Tiger, bare med MT-skall.
                Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                Comment


                • #9
                  rival e vel ikkje samme bil som thunder tigeren,om en ser bilda er dei ganske ulike uten body på og..
                  Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                  Comment


                  • #10
                    Har begge bilene du nevner, bortsett fra at XL’en er konvertert til brushless. Skal du herje så er svaret klart; SAVAGE!
                    Last edited by xirton; 23 March 2015, 17:28.
                    Monster Truck Craze!

                    Comment


                    • #11
                      ok takk for svar Liker utseende på MF nå jævli. hvor mye snakker vi om i hop ups for å gjøre den basher approved? å en brukt Savage SS for 500 spenn en i klubben som tilbyde meg Så tenkte kanskje å kjøpe begge dele :P. Men har også lyst på en SLash men først monster truck sån at æ kan hærje litt. liksom ikke like arti å bruk konkuranse buggyen min t d

                      Comment


                      • #12
                        farsken like axlingan på den sjer Monster truck ut :P

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by xirton View Post
                          Har begge bilene du nevner, bortsett fra at XL’en er konvertert til brushless.
                          Hvordan konverterte du til BL? Brukte du et konverteringskit?

                          Comment


                          • #14
                            Rival/MTA:
                            De er ikke helt identiske nei, men studer specsbog bilder. Det er mye likt. Team Associated og Thunder Tiger er samme konsern.

                            Kyosho har forresten nettopp sluppet en ny bil. FO-XX 1:8 MT med stive akslinger. Ikke helt ulikt konseptet Axial Wraith. Hvorvidt den tåler farten en Savage gjør aner jeg ikke, men stive aksler er definitivt ikke en fordel med tanke på fart.
                            Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by T.A.G View Post
                              farsken like axlingan på den sjer Monster truck ut :P
                              Ja, stive akslinger er veldig MT og artig å kjøre

                              Monster Truck Craze!

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X