Announcement

Collapse
No announcement yet.

hpi savage flux hp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hpi savage flux hp

    Hei! Jeg vurderer å kjøpe meg en savage flux hp. Men hvor er det det billigst å kjøpe disse? Kan bestille fra utlandet.

    Håper på svar.

  • #2
    Tror maks du sparer 300 kroner fra sted til sted i Norge. Utlandet kan være endel billigere inntil du event ryker på MVA.
    Handler du med fedex, USPS og slike selskaper ryker man så å si alltid på dette, fordi disse selskapene legger ut for deg, så må du betale dem senere. Vanlig posten går det som regel greit med mindre pakker. Har bestilt mye radiostyrt fra utlandet av små ting som blir sendt med vanlig posten det går bra i 95 % av tilfellene. Større ting sjekker de kanskje grundigere. Vil tro at når man kjøper en bil fra utlandet så ryker man på MVA.

    Comment


    • #3
      Ca 500-600 å spare fra towerhobbies med internasjonale rabatter, inkl. mva og frakt. Men hadde da heller kjøpt her i norge så har du god service og kjapp garanti som kan være vel verdt de pengene. Har kjøpt flere biler innen- og utenlands og den jeg sparte mest på var en 1:10 summit til ca 3500 ferdig levert, på et tidspunkt hvor jeg hadde maks internasjonale rabatter som la seg på toppen av et gavekort.

      Så det varierer, normalt sett lite å tjene men kan også være andre veien hvis man er heldig. Må normalt regne med mellom 5-6k+ for en flux hp, ikke så veldig mye billigere brukt heller. Har ikke sett noen gode tilbud på den i det siste inne eller ute.

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X