Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nå har DU muligheten til å skaffe deg HPI Savage sin største elektrobil til innkjøpsp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nå har DU muligheten til å skaffe deg HPI Savage sin største elektrobil til innkjøpsp

    Søker litt rundt på savage flux og fant denne annonsen.
    Den leder til purefun.no som igjen er rcbutikken.no.
    På denne annonsen koster bilen 4 990 mens på hjemmesiden koster den 6 295

    Noen som har noen god forklaring. Dette er villedende markedsføring og jeg vil si at man kan kreve å få bilen til 4990.
    Tenkte også at de sliter med å få solt bilene, og legger det inn på en annonse slik at ikke leverandører osv ser de selger det billig.

    Hva tenker dere?



  • #2
    for det første så virka "gratisannonsernorge.com" like seriøst som navnet ditt her...
    Trykk på "Reply to ad" og bestill bilen. Pass på å ta screenshot av siden og be dem bekrefte prisen på 4.990,-
    Kjøp via sida dems er noe helt annet
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      Jeg leser din kommentar. Jeg tolker den. Jeg tolker at du ikke var veldig hyggelig, itilegg er du admin.
      Håper jeg tolket din melding feil.
      Jeg vet det er mye spam og drit på nett, men er da lov å spørre om alle mulige ting her.

      Når noen spør om noe her så trodde jeg man hjalp hverandre og var hyggelige.

      Comment


      • #4
        Jeg antar du ikke heter "Nisse Nasse"? Useriøst navn <-> useriøs side

        Og hvis dem legger ut bilen som dem har gjort, så er det bare å kjøpe, til 4.990,-
        Men at dem tar en annen pris på sin egen webshop er noe helt annet, noe de også kan.

        Men som jeg sier, kjøper du via den elendige gratisannonsesida, så bør du få den til 4.990.

        skjønner ikke hva som var lite hyggelig her...
        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
        - NiceShot.no

        Comment


        • #5
          For alle på forum har jo sine egne navn. dritt forum! Ingen som skriver her uansett! Sikkert takket være deg som admin!

          Comment


          • #6
            Mange år siden regelen om fullt navn ble satt her, så ser ikke problemet.

            Og hva er feil med det jeg skriver? Er det det at jeg ikke pøser på med smileys?
            Jeg er jo enig med deg. Selger dem ikke bilen i annonsen for 4990 er det jo villedende markedsføring.
            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
            - NiceShot.no

            Comment


            • #7
              Originally posted by Kaas View Post
              For alle på forum har jo sine egne navn. dritt forum! Ingen som skriver her uansett! Sikkert takket være deg som admin!
              Les regler før du begynner å slenge med leppa

              Du står vel ikke som Nisse Nasse i folkeregisteret?
              living in the fast lane

              Comment


              • #8
                no skal det no seiast at det her er to forskjellige biler det er snakk om,den til 4990 er en flux 2350,som har mindre motor og regulator enn den til 6295...
                Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X