Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash 4x4 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Her er et alternativ til å kjøpe skreddersydde "sokker" fra USA til å ha over innmaten for å holde skitt unna. La meg presentere "strømpebuksa". Like morsom som genial:


    PS! Er en liten SCT gjeng som møtes på Hvervenbukta i morra torsdag 8. juli klokka 16:00

    Comment


    • Har dere andre kontrollert kulelageret rundt senterdiffen/slipper clutchen og sjekka om det ruller lett? Det har en tendens til å låse seg temmelig hyppig på begge bilene her i husstanden, selv med tape mod'en.
      Team RC Companiet - Minicupen.no
      VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

      Comment


      • Ja, det samles mye støv og fin sand der, selv om man tetter etter alle kunstens regler. Jeg har bestilt nye 10stk for å kunne bytte det lageret nå og da. Mener det var disse jeg bestilte (men kontroller dimmen før du evt. bestiller selv); http://www.amainhobbies.com/product_...ch-bearings-10

        Vi rensa min en gang også. Flikket av ringen som sitter ved kulene, og blåste med trykkluft på boks. Pass på å blåse rett vei så kulene ikke faller ut.

        Comment


        • Kjøpte et komplett sett til Slashen fra Team Blue Star jeg. Kjøpte også et kulelager løst hos den lokale hobbysjappa, og det holdt vel i to-tre batteripakker før det låste seg og førte til at senterdiffen og motoren gikk rett vest... Kjøper meg nok en tipakning av de der jeg også.
          Team RC Companiet - Minicupen.no
          VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

          Comment


          • Jeg tenkte jeg skulle kjøpe inn litt deler til min 4x4 RTR, kjekt å ha hvis/når noe ryker: ) Noen som har tips til deler som er greit å ha? Det er vel en gjenganger på noe som ryker når man kjører idiot? Lurer også på å kjøpe noen bedre offroad dekk.

            Comment


            • RPM bærearmer rund baut.
              Nytt drive hub forran i metall
              spur drev
              så de bakre stub axel houseings
              Så fremre casterblocks og steering blocks
              Så heavy duty drive shafts forran og bak.

              Da kommer du et godt stykke uten at det blir for dyrt. Jeg ville kjøpt i plastikk.
              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
              Facebook -> Mini-Z Norway

              Comment


              • Hubene kan du med fordel kjøpe i aluminium, ihvertfall de bak. Kulelageret som skal sitte på senterdiffen/slipper clutchen er det også greit å ha en del liggende av, da disse tettes og låser seg fort.
                Team RC Companiet - Minicupen.no
                VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                Comment


                • Før jeg bestiller deler/stash til bilen, noen som vet om noe digg karosseri for mindre body roll på amainhobbies?
                  Eller har karosseriet ingenting å si? Apropos det, så mener jeg at det har noe å si, for å kjøre uten gjør at den ikke roller så mye.

                  Men noen som vet om noe?
                  Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                  Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                  E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                  Comment


                  • Kjøp overtray å kjør med det =D drop karrossen:P Vurderer det på BLitzen, Må jo fikse så du får en del luft gjennom så klart...

                    TM
                    ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                    Comment


                    • Hmm. Tenker antenna får seg en trøkk og dempertårnene. Når jeg først ruller. Har kjøpt outerwears så det er på en måte ikke et alternativ.
                      Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                      Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                      E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                      Comment


                      • oki. da kan jeg ikke hjelpe deg:P
                        Men hva synes du om Outerwear? Funker det bra? tenker på det selv:P
                        TM
                        ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                        Comment


                        • Har ikke peiling, har ikke fått de enda bestilte i går
                          Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                          Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                          E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                          Comment


                          • Body roll (krenging) kan minskes på to måter; enten ved å senke tyngdepunktet eller å montere sway bar.

                            Å kjøre uten karosseri vil man nok fort finne ut ikke var så lurt.. Jeg tror faktisk det beste er å kjøpe undertray, som man enten lager lokk til eller kombinerer med overtray på toppen av undertrayet. Det største problemet er jo all dritten som kommer inn ved mellomakselen..
                            Team RC Companiet - Minicupen.no
                            VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                            Comment


                            • Originally posted by >Jonas< View Post
                              Body roll (krenging) kan minskes på to måter; enten ved å senke tyngdepunktet eller å montere sway bar.

                              Å kjøre uten karosseri vil man nok fort finne ut ikke var så lurt..
                              Jojojojojojojojo har gjort det en del jeg:P da jeg er for lat tilå sette på når jeg bare skal taa 5-10hopp:P Å må¨si det funker fjell:P Men kanskje ikke i lengden:P

                              TM
                              ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                              Comment


                              • Originally posted by >Jonas< View Post
                                Body roll (krenging) kan minskes på to måter; enten ved å senke tyngdepunktet eller å montere sway bar.

                                Å kjøre uten karosseri vil man nok fort finne ut ikke var så lurt.. Jeg tror faktisk det beste er å kjøpe undertray, som man enten lager lokk til eller kombinerer med overtray på toppen av undertrayet. Det største problemet er jo all dritten som kommer inn ved mellomakselen..
                                Jeg har sett "plastikklokk med "glass" som du skrur fast over servo armene" til slashen, men husker ikke hvor.
                                Noen som vet hva jeg mener? Jeg mener å huske at det hindrer mye å komme inn ved mellomakselen.

                                TM.
                                Tror kanskje karosseri er en fin bil
                                Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                                Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                                E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X