Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash 4x4 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    UPS sender deg en liten kovolutt om ikke lenge med en liten avgift inni
    Sverre Finnerud '83 modell
    FF4 Shafty Crawler med masse snadder
    frekvens 2.4ghz

    Comment


    • #47
      Originally posted by jorgenms View Post
      Hehe. her på eidsvoll er de fleste veier snødekka for tiden. Har jo tørr asfalt på noen av de største hovedveiene, men tror ikke jeg skal kjøre slashen der i rushen ihvertfal...

      Noen som har handla med UPS før og har noen erfaringer om toll osv?
      De kom jo bare på døra med pakka i dag og jeg signerte og hade bra. Spurte ikke om toll. Kommer det som oppkrav fra posten eller noe senere kanskje? Eller har jeg sluppet unna?
      Hvor på Eidsvoll da? Strekka mellom Siggerudhagan og Aas skole burde jo være heeelt genial da, det er jo nesten ikke trafikk der.

      Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

      Comment


      • #48
        hvor i ski er det bar asfalt da fabiz? er snø ovealt jo! Bor i kråkstad.
        Jørgen: kom de på døra? Hva om jeg ikke er hjemme når de kommer? Er jo på jobb på dagtid..
        2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

        Comment


        • #49
          Originally posted by Hans O View Post
          hvor i ski er det bar asfalt da fabiz? er snø ovealt jo! Bor i kråkstad.
          Jørgen: kom de på døra? Hva om jeg ikke er hjemme når de kommer? Er jo på jobb på dagtid..
          Dæven, da kan vi jo herje litt sammen en dag da kanskje, hehe.

          Oppå på industriområdet på Berghagan var det ganske bra for noen dager siden. På Drømtorp industriområde pleier det å være bart, men nå er det massse snø og is der. Tro meg, vi har sjekket.

          Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S
          Team Losi : Spektrum

          Comment


          • #50
            Hehe det kunne vi
            Ja tviler ikke på at det er is på drømtorp. ELLER at dere har sjekka Hehe
            2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

            Comment


            • #51
              De ringer først, og hvis du er hjemme så kommer de. Jeg hadde heldigvis fridag i dag så det passa bra. Men de er ganske fleksible og møter deg på jobben eller lignende, så tror ikke det er noe problem

              Fabiz: tror det er litt mer trafikk der enn du ser for deg :P du mener oppe der rett etter du har kjørt av E6 liksom? der hvor det er en skole og en coop byggmix?
              Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

              Comment


              • #52
                Originally posted by Hans O View Post
                Hehe det kunne vi
                Ja tviler ikke på at det er is på drømtorp. ELLER at dere har sjekka Hehe
                Hehe, langsvingen på Drømtorp er slager hele vintern om man har rwd eller 4x4 vet du.

                Originally posted by jorgenms View Post

                Fabiz: tror det er litt mer trafikk der enn du ser for deg :P du mener oppe der rett etter du har kjørt av E6 liksom? der hvor det er en skole og en coop byggmix?
                Var i hvert fall ikke mye trafikk der før. Mulig det er byggmix der, det var Coop Marked når jeg bodde der. Og nei, ikke rett før E6, men den sletta mellom broa mot E6 og den COOP butikken.

                Fabiz
                Smallsize Hobbyland A/S
                Team Losi : Spektrum

                Comment


                • #53
                  Der er det alt for mye trafikk til at jeg tør å tenke på å kjøre rcbil i det heletatt. Kommer biler hele tia, og de kjører ikke akkurat pent heller. Er jo en stor plass utenfor coop butikken da, men den er jo snødekt. Mangler ikke på plasser å kjøre sånnsett, men mangler en plass å få blåst ut skikkelig
                  Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                  Comment


                  • #54
                    Ja, er nok av åpne plasser ja. Hva med nedoverbakken som er før den broen som jeg pratet om da? Når du kommer fra sentrum mot Råholt, også er det den broen rett før du svinger inn til siggerudhagan. Der mener jeg å huske det er en ganske bøs nedoverbakke før broen som det ikke kjører mye biler på, hehe.

                    Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S
                    Team Losi : Spektrum

                    Comment


                    • #55
                      For en bil!! Dette var morro!!
                      Kjørte bare med 7.4 lipo for er lite vits med 11,1 nå trur jeg. Litt dårlig feste men det gjør ingenting! Litt drifting. Hehe. Med noen pigger i hjula så kommer det til å gå bra. Men det var inmari gøy med org hjul også! Terningkast 6!
                      2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Hans O View Post
                        For en bil!! Dette var morro!!
                        Kjørte bare med 7.4 lipo for er lite vits med 11,1 nå trur jeg. Litt dårlig feste men det gjør ingenting! Litt drifting. Hehe. Med noen pigger i hjula så kommer det til å gå bra. Men det var inmari gøy med org hjul også! Terningkast 6!
                        KULT!

                        Gleder meg til min havner i mine hender også!

                        Fabiz
                        Smallsize Hobbyland A/S
                        Team Losi : Spektrum

                        Comment


                        • #57
                          Jeg er nybegynner uten VELDIG store krav da. Men syns dette var en skikkelig god bil
                          2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Hans O View Post
                            Jeg er nybegynner uten VELDIG store krav da. Men syns dette var en skikkelig god bil
                            Ja, men leketøy er morsomt uansett.

                            Fabiz
                            Smallsize Hobbyland A/S
                            Team Losi : Spektrum

                            Comment


                            • #59
                              Hei,

                              Helt ny på forumet her og innen RC. Har tenkt å kjøpe denne når jeg får nok penger. Er det sånn at man "må" ha lipo eller kan jeg cruise rundt i nimh batteriet som følger med?

                              Har vært på annet forum så har skjønt forskjellen mellom dem. Grunnen til at jeg spør er at jeg syns det er vanskelig å finne batteri, lader, strømforsyning osv ihh. til lipo
                              Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                              Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                              E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by znaky85 View Post
                                Hei,

                                Helt ny på forumet her og innen RC. Har tenkt å kjøpe denne når jeg får nok penger. Er det sånn at man "må" ha lipo eller kan jeg cruise rundt i nimh batteriet som følger med?

                                Har vært på annet forum så har skjønt forskjellen mellom dem. Grunnen til at jeg spør er at jeg syns det er vanskelig å finne batteri, lader, strømforsyning osv ihh. til lipo
                                Går fint å kjøre med nimh. Siden det følger med et nimh batteri bør det vel gå.
                                Er jo uansett VXL-system i den bilen, så det går bra med lipobatteri også, da det er innebygd LVC
                                Traxxas Slash VXL
                                Losi Ten-T

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X