Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash 4x4 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Jørgen: Har du laget de kjettingene selv? Hvor kjøpes de evt? De blir ikke pisket rundt og ødelegger karosseriet?


    Det eneste jeg syns er teit med denne bilen her er at de har jo ikke klart å bruke rustfrie skruer på en bil som man kan bruke i vannet... De ruster jo..
    2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

    Comment


    • #77
      Til Slash 2wd fikk man kjøpt komplett rustfritt skruesett. Om det ikke finnes allerede, skal du nok ikke se bort ifra at det kommer, eller at man kan bruke mye av de samme delene som til Slash 2wd.
      Team RC Companiet - Minicupen.no
      VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

      Comment


      • #78
        Har laga kjettingene selv ja. Kjøpte noe de kalte klokkelenke på jernia, og surra på selv. Kosta 30 kr metern eller no. brukte 4 meter og en liten times tid.

        Enig i det med skruer ja. Idiotisk at de ikke er rustfrie.
        Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

        Comment


        • #79
          Nyttig informasjon
          Er det noe forskjell på 2wd slash og 4wd slash i størrelse og hvor det er laget hull osv?
          Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
          Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
          E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

          Comment


          • #80
            Jeg tror størreslen er akkurat den samme, men er ikke helt sikker på om hullene er like.
            Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

            Comment


            • #81
              Originally posted by znaky85 View Post
              Nyttig informasjon
              Er det noe forskjell på 2wd slash og 4wd slash i størrelse og hvor det er laget hull osv?
              Hullene? Karosserifestene du mener? Karosseriene skal gå om hverandre. Ellers er vel størrelsen omtrent identisk. Nye Slash 4x4 har dog 1" lavere bakkeklaring, noe som nok hjelper en del på stabiliteten.
              Team RC Companiet - Minicupen.no
              VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

              Comment


              • #82
                Dimensjon og hull plassering på 4wd karosseriet er identisk med 2wd versjonen.

                Comment


                • #83
                  Et spørsmål til dere her nå: jeg vurderer selg og skaffe meg en slash 4x4 med bl men er det med 2.4ghz kontroll?? den sre rå ut fra bilder spes fra rsmoderator sin bil da
                  (Lars Erik Grindvold ås 1990)
                  (hbx) bonzer) (wheely king) (hbx wild seeker)
                  sikler no veldig over highlift nå for tiden

                  Comment


                  • #84
                    Den kommer med 2.4ghz ja.
                    Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
                    O.sæland hobby

                    Comment


                    • #85
                      Hmm kansje jeg ryker på 2 stk og lager meg en pede 4x4 med korta ramme har tenkt litt på det
                      (Lars Erik Grindvold ås 1990)
                      (hbx) bonzer) (wheely king) (hbx wild seeker)
                      sikler no veldig over highlift nå for tiden

                      Comment


                      • #86
                        Jeg sitter da her og er på vei til å kjøpe en, er det noe verktøy som er "må ha" til bilen/rc? Evt, følger det med noe eller hvor får jeg tak i slikt verktøy?

                        "edit" skriveleif
                        Last edited by znaky85; 29 January 2010, 20:46.
                        Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                        Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                        E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                        Comment


                        • #87
                          Jeg ville kjøpt noen GODE trekkere! kom innom Smallsize i morgen, så ordner vi dette! Ville kjøpt f eks: 1.5mm, 2mm, 2.5mm og kanskje 3mm umbrako! Gjør deg selv en tjeneste og kjøp noe bra med en gang!

                          Comment


                          • #88
                            Kan bli vanskelig i morgen, da jeg får familiebesøk. Men kan jo få til å poppe innom en dag ^^
                            Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                            Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                            E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                            Comment


                            • #89
                              Gjør det! Trekkere har vi i massevis!

                              Comment


                              • #90
                                Hva tar dere for trekkerne deres Sondre? skulle hatt et lite arsenal selv...
                                Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X