Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash 4x4 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by jorgenms View Post
    Hva tar dere for trekkerne deres Sondre? skulle hatt et lite arsenal selv...
    89,-. Er i ordentlig stål, og jeg har ALDRI rundet en skrue med di.

    Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

    Comment


    • #92
      Blir nok til å komme innom når vi skal til byen en dag

      OSLO, NO 02/03/2010 4:00 P.M. DEPARTURE SCAN GARDERMOEN,NO 02/03/2010 8:47 A.M. ADVERSE WEATHER CONDITIONS OSLO, NO 02/03/2010 7:43 A.M. ARRIVAL SCAN

      Jeg kunne vært ute å kjørt nå. Synd at været spiller inn så mye....


      BLOMSTERDALEN, NO 02/04/2010 12:57 P.M. DESTINATION SCAN
      02/04/2010 12:03 P.M. DESTINATION SCAN
      02/04/2010 12:00 P.M. ARRIVAL SCAN
      02/04/2010 11:06 A.M. ADVERSE WEATHER CONDITIONS
      02/04/2010 11:06 A.M. ADVERSE WEATHER CONDITIONS OSLO, NO 02/03/2010 4:00 P.M. DEPARTURE SCAN GARDERMOEN, NO 02/03/2010 8:47 A.M. ADVERSE WEATHER CONDITIONS
      Det er jo ikke dårlig vær i bergen i dag!! Ikke nok med det, kan ikke kjøre den ut klokka 13. Det er jo for sent!!! ARG!
      Last edited by znaky85; 4 February 2010, 15:39.
      Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
      Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
      E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

      Comment


      • #93
        Har også fått bestilt
        Bare bilen i første omgang, så blir det LiPo lader og batterier senere
        Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

        Comment


        • #94
          Blir nok lipo og lader senere på meg og ja ^^
          Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
          Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
          E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

          Comment


          • #95
            Noen som vet om en av disse to vil passe på Slash 4x4? Begge er vel egentlig laget for Slash 2wd.


            Last edited by Sindre :); 6 February 2010, 15:00.
            Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

            Comment


            • #96
              Begge deler ser jo ut til å passe, men har ingen erfaring annet enn at det er like enkelt å snu bilen på hodet og riste ut jord, sand, snø osv osv etter at en er ferdig å kjøre.
              Et overtray vil også bygge varme og det er ikke sikkert at regulator batteri motor er like fornøyd med det.
              Klipp heller til noen biter med plast og skru / lim dem der forhjulet hiver inn mest dritt ( mudgard ) ....
              Vask og stell av utsyret er en del av hobbyen
              Sveinung Nå 71mod

              Comment


              • #97
                Vasking er ikke en del av hobbyen for min del, derfor jeg har tentk på et under tray. Vet de passer på Slash 2wd da broren min har en, men 4x4 er vel litt anderledes?
                Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

                Comment


                • #98
                  Originally posted by Sindre :) View Post
                  Vasking er ikke en del av hobbyen for min del, derfor jeg har tentk på et under tray. Vet de passer på Slash 2wd da broren min har en, men 4x4 er vel litt anderledes?
                  Men det må da være bedre å skru på en nyvasket bil?
                  Eller.....du skrur vel heller ikke du da?

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by Pete359 View Post
                    Men det må da være bedre å skru på en nyvasket bil?
                    Eller.....du skrur vel heller ikke du da?
                    Hørtes merkelig ut det ja... kjører jo bra også om man aldri skrur også da...
                    Last edited by SAVAGEry; 8 February 2010, 15:02. Reason: SKRIVELEIF
                    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                    Comment


                    • Har alltid vært en del av hobbyen for min del å vaske og holde utstyret i orden. Eneste feilen med bilene idag er at det kommer ferdig bygd. En hadde et bedre forhold til bilene og tingene før når man bygde og skrudde på dem for å holde dem i topp stand.

                      Men feilen ligger vel kanskje like mye hos oss som er foreldre at ungene får utstyr som det ikke tar vare på og ikke kan skru på selv.
                      Sveinung Nå 71mod

                      Comment


                      • Originally posted by Sveinung View Post
                        Har alltid vært en del av hobbyen for min del å vaske og holde utstyret i orden. Eneste feilen med bilene idag er at det kommer ferdig bygd. En hadde et bedre forhold til bilene og tingene før når man bygde og skrudde på dem for å holde dem i topp stand.

                        Men feilen ligger vel kanskje like mye hos oss som er foreldre at ungene får utstyr som det ikke tar vare på og ikke kan skru på selv.
                        Det er ingen som hindrer deg i å skru hele bilen fra hverandre for så å montere alt igjen da.

                        Fabiz
                        Smallsize Hobbyland A/S
                        Team Losi : Spektrum

                        Comment


                        • Originally posted by jorgenms View Post
                          Når det gjelder dekk så bruker du de som følger med, og setter på kjettinger. Tenkte først på å kjøpe paddles, men når jeg ser åssen det funker med kjettinger tviler jeg på at jeg kommer til å kjøpe paddles. De graver rimelig godt i snøen, og kommer fort gjennom isen og ned til asfalten også. Men jeg tviler egentlig litt på at det hadde vært like morro med noe annet enn 11.1v. Må liksom ha litt turtall før det begynner å dra skikkelig.

                          Her er bilder:
                          Nå har jeg prøvd å sette på kjettinger på min, shit det er vanskelig å få alt stramt og fint. Hva er den hvite "snora/reima/eller hva det er"?
                          Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                          Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                          E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                          Comment


                          • Hvor mye kosta det for en Slash 1/10 4x4 inkl. mva og porto?
                            Og hvor bestilte dere?
                            Traxxas Slash VXL
                            Losi Ten-T

                            Comment


                            • Demonterer så mye a bilen eg må for å finne ut av ting og tang på den
                              Ellers så synes eg bilen var ok med center diff ( platinum utgave ) i stedet for slipper clutch. Men den må nok testes og kjøres litt mer før eg vet mer
                              Sveinung Nå 71mod

                              Comment


                              • Fått deg slash 4x4 du nå da????

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X