Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash 4x4 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Slash 4x4 1/10

    Noen som har bestilt seg slash 4x4 eller? det har jeg

    Har gått lei av rustlern, så skal prøve en slash nå. firhjulstrekk og vanntett børsteløs blir jo knall nå i vinter Noen som har fått den i hus enda eller?
    Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

  • #2
    Hvor bestilte du den, og hvor mye måtte du betale tilsammen?
    Toll og moms?
    Traxxas Slash VXL
    Losi Ten-T

    Comment


    • #3
      bestilte fra amainhobbies.com blei 2700 totalt med UPS shipping. Bestilte i går så veit ikke om jeg får moms og toll enda. Men må vel nesten regne med det.

      gleder meg som en unge

      btw. snakker selvfølgelig om den nye 1/10 versjonen...
      Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

      Comment


      • #4
        Du får moms og toll fra A Main.
        Jeg har også bestilt meg en, bare i Platinum utgaven.

        Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • #5
          blei rtr på meg. trenger radioen. også var rtr på lager
          Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

          Comment


          • #6
            Originally posted by jorgenms View Post
            blei rtr på meg. trenger radioen. også var rtr på lager
            Har radio med 2.4Ghz og batteri samt lader fra før av, så da ble det heller en oppgradert versjon på meg. Ryker nok på et MMM sett snart også.

            Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S
            Team Losi : Spektrum

            Comment


            • #7
              har bare eurgle radioen jeg. så tenkte jeg skulle teste traxxas sin. Men er det nødvendig med MMM da? vxl gir jo mer enn nok trøkk i rustler og 2wd slash ihvertfal, og nå som den i tillegg er blitt vanntett så er det vel ingen vits i å "kaste bort" penger på MMM?
              Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

              Comment


              • #8
                Originally posted by jorgenms View Post
                har bare eurgle radioen jeg. så tenkte jeg skulle teste traxxas sin. Men er det nødvendig med MMM da? vxl gir jo mer enn nok trøkk i rustler og 2wd slash ihvertfal, og nå som den i tillegg er blitt vanntett så er det vel ingen vits i å "kaste bort" penger på MMM?
                Sto mellom E-Revo brushless og Slash 4x4 med MMM, og valget falt på Slash pga. kjøreegenskaper og utseende. Men det var en ting til. Jeg har blitt fartshore, og når Traxxas lover hastigheter på over 130km/t med MMM i bilen, så må jeg bare prøve for moro skyld, hehe.

                Fabiz
                Smallsize Hobbyland A/S
                Team Losi : Spektrum

                Comment


                • #9
                  hehe ja ser den har hatt rustlern min oppe i 82 km/t og det er så morro at det nesten gjør vondt. Den skal gå enda fortere, men da letter den jo nesten. Blir spennende å se hvordan slashen takler slike hastigheter
                  Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by jorgenms View Post
                    hehe ja ser den har hatt rustlern min oppe i 82 km/t og det er så morro at det nesten gjør vondt. Den skal gå enda fortere, men da letter den jo nesten. Blir spennende å se hvordan slashen takler slike hastigheter
                    Skal prøve å få ordnet film om planen blir gjennomført. Og dessuten finnes det undertray til bilen så den blir "vanntett" så da er det ikke noe stress med MMM.

                    Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S
                    Team Losi : Spektrum

                    Comment


                    • #11
                      Høres bra ut
                      Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                      Comment


                      • #12
                        Blir nok en slik Platinium på meg også... har jo radioutstyr og batteri fra før av.....
                        Var bare å ordne med penger først da xD (som alltid)
                        Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                        Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                        Comment


                        • #13
                          Jeg har også bestilt via o-sæland, der jeg jobber. Den vil komme på rundt 2900.
                          Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
                          O.sæland hobby

                          Comment


                          • #14
                            Hva kommer tollen og sånn på ca hvis jeg bestiller? Noen som har en minste anelse?
                            2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

                            Comment


                            • #15
                              Du får ikke toll i den forstand. Kunn "tollgebyr" på vanligvis 100 kr. Men du får moms og da. ca 600. Så du må regne med ca 700 kr oppå.
                              Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X