Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash eller e-revo(børste) pris ca 4000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Slash eller e-revo(børste) pris ca 4000

    Skal kjøpe meg en el bil for ca 4.000 herje og crosse kompiskjøring!

    Skal man da gå for en e-revo med børster eller en børsteløs slash?
    OLLI
    HPI TROPHY TRUGGY
    olegystad@hotmail.com

  • #2
    Slash 4x4 uten tvil mener nå jeg. Børster er gammeldags, og børsteløs blir det bare mer og mer av.

    Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

    Comment


    • #3
      Hvis du registrerer deg på towerhobbies så du får tilbudsmail, koster børsteløs slash 4x4 3200kr inkludert moms og toll. For å få samme morroa måtte du kjøpt børsteløs e-revo som koster et par tusenlapper mer enn slashen. Det eneste som er dumt med slashen er at den velter lett i høy fart på asfalten. Husk at du må/burde kjøpe lipo-batterier, lader og bag også.
      Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

      Comment


      • #4
        Originally posted by Sindre :) View Post
        Hvis du registrerer deg på towerhobbies så du får tilbudsmail, koster børsteløs slash 4x4 3200kr inkludert moms og toll.
        Jeg betalte 600,- mindre med vanlig pris hos låvegolvet inkl. alt av frakt og avgifter.

        Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • #5
          låvegolvet?
          OLLI
          HPI TROPHY TRUGGY
          olegystad@hotmail.com

          Comment


          • #6


            Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S
            Team Losi : Spektrum

            Comment


            • #7
              Med rabatter? Min PE kom på 3500,- inkl alt med USPS Priority Mail fra Amainhobbies, og selve bilen kosta da $375. Koster jo bare $5 mindre der du kjøpte for bilen, mens frakta er drøyt $8 dyrere. Dermed så blir den jo dyrere derfra. RTR'en blir jo enda dyrere derfra enn med $100 rabatten hos Towerhobbies..
              Last edited by >Jonas<; 10 March 2010, 10:12.
              Team RC Companiet - Minicupen.no
              VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

              Comment


              • #8
                Sier du nå at du har kommet i land med 3.500 for en E-revo børsteløs rtr ink: frakt, moms, osv


                Om dette er tilfelle trenger jeg direkte kjøpshjelp! VIL HA EN SÅNN!!!
                Batterier og lader kommer i tilegg regner jeg med?
                Er du fornøyd med revoen?
                OLLI
                HPI TROPHY TRUGGY
                olegystad@hotmail.com

                Comment


                • #9
                  Slash, ikke E-Revo.
                  Team RC Companiet - Minicupen.no
                  VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by >Jonas< View Post
                    Med rabatter? Min PE kom på 3500,- inkl alt med USPS Priority Mail fra Amainhobbies, og selve bilen kosta da $375. Koster jo bare $5 mindre der du kjøpte for bilen, mens frakta er drøyt $8 dyrere. Dermed så blir den jo dyrere derfra. RTR'en blir jo enda dyrere derfra enn med $100 rabatten hos Towerhobbies..
                    Fint å få merket ting som gave og sånn.

                    Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S
                    Team Losi : Spektrum

                    Comment


                    • #11
                      Må jo fremdeles betale moms selv om den er merka som gave, med mindre verdien var skrevet ned, og da kan du vel ikke akkurat si at det ble 2600,- "inkl. alt av frakt og avgifter", da det aldri ble betalt noe mer enn frakt.

                      Med $100 rabattkoden hos Towerhobbies kommer den (RTR) på i underkant av 3000,- inkludert alt. Ser jorgenms selger sin for 3000,- uten frakt og radioutstyret, så det er jo ikke akkurat billig.. 2,4GHz er mye bedre enn AM/FM, i tillegg til at det jo er en god del dyrere i innkjøp.
                      Team RC Companiet - Minicupen.no
                      VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by >Jonas< View Post
                        Med $100 rabattkoden hos Towerhobbies kommer den (RTR) på i underkant av 3000,- inkludert alt. Ser jorgenms selger sin for 3000,- uten frakt og radioutstyret, så det er jo ikke akkurat billig.. 2,4GHz er mye bedre enn AM/FM, i tillegg til at det jo er en god del dyrere i innkjøp.
                        radioutstyret til traxxas får du til 4-500 på ebay. Så med tanke på at bilen koster 3900 på elefun så prøvde jeg meg på 3000. Men for all del, det er lov å komme med bud. Grunnen til at jeg ville ha så mye for den er vel at jeg egentlig ikke har lyst til å selge den. Og nå har jeg uansett bestemt meg for å beholde den... er jo ganske morro.
                        Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X