Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aluminium

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aluminium

    Er det noen her på forumet som har en liste over alle aluminiums delene til Traxxas Slash? Trenger den, for skal nemlig kanskje utruste Slashen med fullt alu setup

    Zaboon3
    Peter Westad (96) Traxxas Slash 4x4WD VXL med 2,4ghz Traxxas Link
    Advarsel!: Innlegg kan inneholde Ironi, Sarkasme..
    Kjør hardt, Kjør stil, Kjør RC-bil! Island, we sad: Send CASH not ASH!

  • #3
    Slash 4x4? Hvorfor vil du det? Finnes jo så mye annet moro å bruke penger på.
    Team RC Companiet - Minicupen.no
    VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

    Comment


    • #4
      eneste du trenger med alu på sånne biler er huber og styre deler, resten er like greit i plast, alu bøyer seg bare og bilen blir tung.
      CRC - 3Racing - Tamiya

      Comment


      • #5
        ny styring





        Så får vi se hvordan den fungerer.

        Jeg kommer også til å beholde mest mulig i plast. Men kanskje heller bytte til RPM sine deler.
        Jeg vil at plasten skal enten sprute eller bøye seg tilbake. Alu er kjipt når det blir sprøtt og bøyd. Men noen oppgraderinger må til
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

        Comment


        • #6
          Det er ikke ST Racing sin alu-styring det der? Jeg har jo PE-utgaven med litt alu, og kontra RTR-utgaven så er det eneste jeg har erfart at det kan lønne seg med alu huber bak. De standard plasthubene virker svake i forhold.
          Team RC Companiet - Minicupen.no
          VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

          Comment


          • #7
            Originally posted by >Jonas< View Post
            Det er ikke ST Racing sin alu-styring det der?
            Jo
            Originally posted by >Jonas< View Post
            Jeg har jo PE-utgaven med litt alu, og kontra RTR-utgaven så er det eneste jeg har erfart at det kan lønne seg med alu huber bak. De standard plasthubene virker svake i forhold.
            Jeg har kjøpt flere i plast, da jeg heller vil at dem skal ryke enn noe annet....
            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
            Facebook -> Mini-Z Norway

            Comment


            • #8
              Originally posted by Martin K. View Post
              eneste du trenger med alu på sånne biler er huber og styre deler, resten er like greit i plast, alu bøyer seg bare og bilen blir tung.
              Tenkte mest på Huber, C-blocks, Motor feste, Styring, Spur Gear i stål, Demper tårn og Sway bar kit

              Zaboon3
              Peter Westad (96) Traxxas Slash 4x4WD VXL med 2,4ghz Traxxas Link
              Advarsel!: Innlegg kan inneholde Ironi, Sarkasme..
              Kjør hardt, Kjør stil, Kjør RC-bil! Island, we sad: Send CASH not ASH!

              Comment


              • #9
                Motorfestet er vel i aluminium som standard. Spur i stål er en dårlig idé. Greit å kjøre i filler det enn noe langt dyrere, som motoren, hvis det skulle komme en stein i mellom.. Jeg ville nok bare kjøpt hub´er, og brukt penger på noe annet.
                Team RC Companiet - Minicupen.no
                VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                Comment


                • #10
                  Originally posted by >Jonas< View Post
                  Motorfestet er vel i aluminium som standard.
                  Men bak motorPLATEN er det et motorfeste som er av plastikk, sånn som dette( Dette er av aluminium som jeg kanskje skal kjøpe):


                  Zaboon3
                  Peter Westad (96) Traxxas Slash 4x4WD VXL med 2,4ghz Traxxas Link
                  Advarsel!: Innlegg kan inneholde Ironi, Sarkasme..
                  Kjør hardt, Kjør stil, Kjør RC-bil! Island, we sad: Send CASH not ASH!

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X