Announcement

Collapse
No announcement yet.

SC BANE i akershus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SC BANE i akershus

    ok...har tenkt litt og fant ut at jeg kanskje kunne lage en bane på tomta:P

    Skal legge ut bilder imorra:P
    Området er idag ikke i bruk å ligger rett vedsidna E6 men kan legge en "voll" så man slipper så mye støy. Det er overgrodd der nå men tenkte å ta bobcatten å "Slipe" eller dra vekk skorpa.. Så det er jord der. også da få et par lass med jord/leire så man kan forme:P Detta koster meg ikke noe annet en tid så jeg kan lett fikse en bra bane som folk kan bruke hvis dem vil:P

    Mål på område!

    CA! 7meter bredt 25meter langt..bredden varierer mellomn 7 meter å 10meter kan også få den litt lengre med litt jobb:Ptenker jeg! Som sakt skal ta litt bilder imorra så folk får se hvva jeg mener...men

    Trenger hjelp til å "designe" banen. Jeg har tilgang på Gravemaskiner/bobcat å masse(jord/leir etc) (typen til morra mi driver gravefirma:P) er også MASSE parkerings plass så folk kan godt komme å kjøre:P men det er fram i tid:P

    Først lurer jeg på da..

    Er detta stort nok til SC? eller trenger jeg større?? Og er det noen andre som kanskje vi ta turen? Ligger sentralt mellom Skedsmokorset å Kløfta^^ bussen stopper 150meter unna:P

    Tor MartiN!
    ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

  • #2
    Originally posted by TorMartin View Post
    ok...har tenkt litt og fant ut at jeg kanskje kunne lage en bane på tomta:P

    Skal legge ut bilder imorra:P
    Området er idag ikke i bruk å ligger rett vedsidna E6 men kan legge en "voll" så man slipper så mye støy. Det er overgrodd der nå men tenkte å ta bobcatten å "Slipe" eller dra vekk skorpa.. Så det er jord der. også da få et par lass med jord/leire så man kan forme:P Detta koster meg ikke noe annet en tid så jeg kan lett fikse en bra bane som folk kan bruke hvis dem vil:P

    Mål på område!

    CA! 7meter bredt 25meter langt..bredden varierer mellomn 7 meter å 10meter kan også få den litt lengre med litt jobb:Ptenker jeg! Som sakt skal ta litt bilder imorra så folk får se hvva jeg mener...men

    Trenger hjelp til å "designe" banen. Jeg har tilgang på Gravemaskiner/bobcat å masse(jord/leir etc) (typen til morra mi driver gravefirma:P) er også MASSE parkerings plass så folk kan godt komme å kjøre:P men det er fram i tid:P

    Først lurer jeg på da..

    Er detta stort nok til SC? eller trenger jeg større?? Og er det noen andre som kanskje vi ta turen? Ligger sentralt mellom Skedsmokorset å Kløfta^^ bussen stopper 150meter unna:P

    Tor MartiN!
    Visst du skal lage SC bane, så burdet den innholde MANGGGGE hopp

    Comment


    • #3
      HER ER BILDER XD ikke helt det beste kameraet..men skal ta litt flere på dagen imorra:P

      Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.


      veien som man ser er da innkjørslen vår..har også mere pplass ved huset:P så har plass til MANGE biler:P og den blå konteienern skal bort etterhvert. på bilde tatt ovenfra tenkte jeg at man kunne stå er vell 3meter over selve bana så da ser man det meste:P


      Tor M!
      Last edited by TorMartin; 22 June 2010, 22:44.
      ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

      Comment


      • #4
        Er ganske tett på E6 så skal lage en greit stor Voll der så man slipper å tenke på at bilen fyker uttpå E6 xD..

        Som sakt er det en skråning der som man kan stå i når man kjører

        tenkte å starte imorra med å dra av skorpa å få rydda unna de haugene med kvist å dritt fra hagen vi har slengt der:P da blir det litt lettere å se dimensjonen også..

        Kan sikkert orde med mekke bu også hvis noen vil bruke detta, men det prioritere jeg ikke med det første:P..

        Når man lager hopp burde man da legge noe "inni" som Feks paller/stein elns? jeg har tilgang på det meste:P

        tok et bilde av bobcaten som er en Caterpillar 216B XD har også tilgang på en 5tonner hvis jeg trenger det:P kan få sand/jord dumpet her.. så det er 0stress:P

        Kom gjærne med innspill påå forming osv...lager ikke banen til meg selv..men også som en bane folk rundt om kan hærje på..innenfor rimelige tider da såklart:P

        Jeg skal oppdatere ofte med bilder ettersom jeg fikser osv..hvis du har lyst å komme bort å se å veilede litt så send meg en PM, har fri atm så er for det meste hjemme hele dagen:P så skal få satt igang med detta asap!

        også hvis folk kunne feks.."meldt" seg på..så jeg får se om det er flere enn meg som er keen på å bruke detta så hadde det vært fint:P

        GLEMTE nesten å si at jeg kan få fiksa strøm så man får lada batterier:P
        Tor Martin
        Last edited by TorMartin; 22 June 2010, 23:26.
        ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

        Comment


        • #5
          Da har jeg gått over å tatt sånne ca mål der banen skal være!!

          27meter langt, bredden varierer fra 10 de første 5meterne så blir det 15-18meter bredt i ca 10 meter til, 10meter bredt de sistemeterne..

          er en litt rar form! Er også en skråning langs hele strekka på ene sia man kan bruke:P her er litt flere bilder, jeg har bare starta å rydde litt der skal holde på en stund etterpå å få vekk det meste av gress å div. men kan ikke gå så dypt pga kabler som ligger der..men har tilgang på nesten så mye masse jeg vil så folka Skrik ut hva dere vil vite så jeg får noe å gå etter..! Er åpent for elektro buggyer også..

          Bilder kommer om 2min xD
          Tor Martin!
          Last edited by TorMartin; 23 June 2010, 17:12.
          ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

          Comment


          • #6
            Dette ser jo knallbra ut!

            Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S
            Team Losi : Spektrum

            Comment


            • #7
              bra noen liker det da=D Oppdaterte siste posten min da jeg fant ut litt mere på målene xD


              Tor M!
              ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

              Comment


              • #8
                Bilder - http://yfrog.com/j9dsc00068hpjx
                ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                Comment


                • #9
                  Liten update på dagens økt xD

                  Bilder 2 - http://img34.yfrog.com/gal.php?g=dsc00079ot.jpg


                  Tor M!
                  ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                  Comment


                  • #10
                    Konge

                    Retteråsen
                    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                    Comment


                    • #11
                      Tenkte litt på det du sa med at du kunne komme å hjelpe til:P Trenger egentlig hjelp til å finne ut hva vi skal gjøre osv..kunne vi ikke tatt et møte til uka hvis det passer da? også så du slipper å dra ned bare for detta kunne vi dratt på bort enten Rc land eller sørli å slædda etterpå:P

                      finner ut i kveld når jeg kan få masse:P

                      Tor M!
                      ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                      Comment


                      • #12
                        Det er ikke dumt vettu TM Jepps det hadde vært knallbra om vi tok et møte også slædda vi etterpå Nå som bilen min er iform igjen

                        Retteråsen
                        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                        Comment


                        • #13
                          Skal jobbe mandagen men resten av uka ser ledig ut:P så bare finn en dag som passer:P var ute istad å fant noe rør som kan brukse til bane skille.....

                          Tor M!
                          ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                          Comment


                          • #14
                            Bra tiltak! Blir det bare elektro, eller blir det mulig og kjøre 1/8 fuel på denne banen også?

                            Comment


                            • #15
                              blir nok bare elektro..pga støy..


                              Tor M!
                              ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X