Sjekket delelisten og 5119 er det lageret som sitter inni "huset" der man stikker inn clutchen i bakdiffen?
Har du delenr til den spaceren som også kan bli ødelagt om lageret går tregt?
Ser også at det er et 5116 som skal sitte mellom 54t drevet og den ene delen av clutchen, denne er ikke utsatt for noe?
Kjempefint om du kan svare på at det fremdeles er 5119 som jeg kan bestille.
Vil man kjenne at bilen triller tregere om denne har gåent lager?
Selv har jeg brukt elektrikkerteip og teipet helt inntil den blå akselen som stikker ut av chassiet foran.
Lurer også litt på hvorfor 5119 lageret hadde smeltet plastikk rundt på lageret der lageret er blått, hva kan det komme av?
Nå skal jeg ikke gå mere offtopic.
Jeg har snakket med en butikk og googlet en del, noen sier man skal holde seg under 80 grader, og andre mener det bør ikke bli så varmt at man kjenner det svir i fingrene, du skal kunne holde på motoren så lenge du vil uten at du må ta dem til deg for at det er brennvarmt om du skjønner
Det sies at det går greit om motoren blir for varm av og til, det eneste som skjer da er at du mister fett/smøring og magnetene blir fortere slitt, så den blir ikke redusert eller ødelagt av at du har hatt 75 grader, men det er med på og redusere levetiden på motoren Selv har jeg kjent at det er for varmt til å holde der i over 3 sec.. Da har det vært alt for varmt.
50 grader på esc? det høres litt varmt ut, min er 31 grader på 18/54t med 2s, jeg har og traxxas sin vifte på esc, uten den blir det merkbart varmere, var oppe i 45 grader uten den
Har du delenr til den spaceren som også kan bli ødelagt om lageret går tregt?
Ser også at det er et 5116 som skal sitte mellom 54t drevet og den ene delen av clutchen, denne er ikke utsatt for noe?
Kjempefint om du kan svare på at det fremdeles er 5119 som jeg kan bestille.
Vil man kjenne at bilen triller tregere om denne har gåent lager?
Selv har jeg brukt elektrikkerteip og teipet helt inntil den blå akselen som stikker ut av chassiet foran.
Lurer også litt på hvorfor 5119 lageret hadde smeltet plastikk rundt på lageret der lageret er blått, hva kan det komme av?
Nå skal jeg ikke gå mere offtopic.
Jeg har snakket med en butikk og googlet en del, noen sier man skal holde seg under 80 grader, og andre mener det bør ikke bli så varmt at man kjenner det svir i fingrene, du skal kunne holde på motoren så lenge du vil uten at du må ta dem til deg for at det er brennvarmt om du skjønner
Det sies at det går greit om motoren blir for varm av og til, det eneste som skjer da er at du mister fett/smøring og magnetene blir fortere slitt, så den blir ikke redusert eller ødelagt av at du har hatt 75 grader, men det er med på og redusere levetiden på motoren Selv har jeg kjent at det er for varmt til å holde der i over 3 sec.. Da har det vært alt for varmt.
50 grader på esc? det høres litt varmt ut, min er 31 grader på 18/54t med 2s, jeg har og traxxas sin vifte på esc, uten den blir det merkbart varmere, var oppe i 45 grader uten den
Comment