Announcement

Collapse
No announcement yet.

SC LØP ut sesongen eventuelt neste sesong

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SC LØP ut sesongen eventuelt neste sesong

    Tenkte vi kunne lage en liste over hvem som er keene på SC løp, Skriv om du kjører 2wd eller 4wd også:P

    SC LØP:
    Tor Martin Hamgaard HPI Blitz 2wd.
    ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

  • #2
    Jeg er meget interessert om det er sånn noenlunde i nærheten. Som det står i signaturen; både Slash 2WD og Slash 4x4. Så jeg kan stille i begge klasser.
    Team RC Companiet - Minicupen.no
    VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

    Comment


    • #3
      Hehe,,, jeg veit bare om 1bane jeg:P den på bukta i oslo, Men min bli vell ferdig snart:P men veit folk om noen baner så sleng det ut da:P men en iteresse liste først så får vi se på baner, tidtaknings saker osv senre!

      TM
      ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

      Comment


      • #4
        Jeg blir med ! ;p hadde vært tøfft og fått til en dag det kun kjøres short course! og evt retro eller noe slikt??

        Comment


        • #5
          retro? kan du forklare meg hva du tenker på da? er ikke det å kjøre med gamle biler elns?:P Er helt grønn der ass:P

          TM
          ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

          Comment


          • #6
            Originally posted by TorMartin View Post
            retro? kan du forklare meg hva du tenker på da? er ikke det å kjøre med gamle biler elns?:P Er helt grønn der ass:P

            TM
            Jo, det er "gammle biler", tenkte på da hadde det kanskje kommet litt flere,, si kanskje 10/15påmeldte i vær klasse

            Comment


            • #7
              jaja jøss:P men der er jeg som sakt helt grønn så trenger nok 1til å arrangere den delen:P skal prøve å sette meg inn SC så jeg har mere enn nok å gjøre:P

              TM
              ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

              Comment


              • #8
                Traxxas Slash 4x4.

                Jeg er med. Er det noe spesielt regelverk dere tenker på? For her kan det vel strengt tatt komme veldig mange forskjellige oppsett.
                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                Facebook -> Mini-Z Norway

                Comment


                • #9
                  har ikke funnet ut det ennå, tenker å finne ut hvor mange som gidder å være med på detta. Å jeg regner med at vi heller satser på neste sesong! så man får lakt fram litt saker å ting, som regelverk osv^^,

                  TM!
                  ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                  Comment


                  • #10
                    Hei TorMartin.

                    Vi er gjeng på 10 stk som kan stille opp i SC klassen 2wd, om det blir arrangert noe løp, Vi jobber selv med å bygge opp i SC klassen. Vi må prøve å få til en serie ute, og en serie inne om vinteren. Dette er en morsom klasse som ikke koster all verden å delta i. Ta kontakt hvis du lurer på noe

                    Mvh
                    Asim
                    Mustit Rc
                    post@mustit.no
                    www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mustitRC View Post
                      Hei TorMartin.

                      Vi er gjeng på 10 stk som kan stille opp i SC klassen 2wd, om det blir arrangert noe løp, Vi jobber selv med å bygge opp i SC klassen. Vi må prøve å få til en serie ute, og en serie inne om vinteren. Dette er en morsom klasse som ikke koster all verden å delta i. Ta kontakt hvis du lurer på noe

                      Mvh
                      Asim
                      Mustit Rc
                      post@mustit.no
                      Jeg og TorMartin driver nå og hører med Oslo modellbil klubb ang leie av baneanlegg!
                      Vi har mottatt svar fra Oslo Modellbil klubb, og det vil komme mere info etterverdt!

                      - Niklas

                      Comment


                      • #12
                        Supert

                        Vi kommer

                        Mvh Asim
                        www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

                        Comment


                        • #13
                          Ja... det hørtes jo ut som dere var en del folk da:P Er det bane å arrangere på der? det som er problemet er jo det at man må liksom ha en klubb i ryggen for å få til detta...tenkte å snakke litt med OsloMklubb ang løp neste sesong osv... Men mere info kommer!!! MEN satser på iaf 1løp ute på bukta før vintern:P


                          TM
                          ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X