Announcement

Collapse
No announcement yet.

har noen en anbefaling

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • har noen en anbefaling

    Hei ønsker og anskaffe meg en sc truck ,synes det virker som en morsom klasse .Er det noen som kan gi meg en kjapp anbefaling av type bil merke oppsett mm.Kjøres det sc klasse med 1-8 biler. og kan man da eventuelt bruke en buggy til formålet.håper på svar. mvh Erik D

  • #2
    Heisann,jeg kan ihvertfall anbefale en hobao hyper sc-10,kjøpte min på rcteam.no på gressvik i Fredrikstad .bilen går godt med 2cells lipo og har tålt uendlig med juling,syns både pris og service der ute også er bra.mvh Pål
    Tamiya M05 Golf Mk1 ..Transformers Ønskes Kjøpt

    Comment


    • #3
      spørs jo om det er nitro eller BL du skal inn på da
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • #4
        hadde tenkt på bl

        Comment


        • #5
          Er helt enig i HoBao Hyper10 SC! Den går godt, og tåler utrolig mye juling!! Vi har solgt mange av disse og kundene er superfornøyde!

          Comment


          • #6
            Hobao hyper 10 sc! Blitz tåler også mye, og går godt, men det er nok morsommere med en 4wd

            Comment


            • #7
              tenker d blir en hyper 10 sc

              Comment


              • #8
                traxxas slash 4wd..

                plejmo
                Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                Smått&Rått Harstad

                Comment


                • #9
                  Originally posted by plejmo View Post
                  traxxas slash 4wd..

                  plejmo
                  Hyper 10sc er nok bedre en slash.. ser i allefal slik ut på youtube ..

                  Comment


                  • #10
                    kan ikke uttale meg om det, siden jeg ikke har prøvd hyper..

                    plejmo
                    Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                    Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                    Smått&Rått Harstad

                    Comment


                    • #11
                      Det spørs det. Slash 4x4 ble kåret til årets rc bil 2010, og det er vel mye lettere å få kjøpt hop ups og diverse andre deler til slashen.
                      Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

                      Comment


                      • #12
                        Hvorfor er det lettere til den da?

                        Comment


                        • #13
                          Får ihvertfallkjøpt litt hop ups og snacks til hobao hypern på gressvik jeg,og ikke var det dårlige priser heller
                          Tamiya M05 Golf Mk1 ..Transformers Ønskes Kjøpt

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Præs View Post
                            Får ihvertfallkjøpt litt hop ups og snacks til hobao hypern på gressvik jeg,og ikke var det dårlige priser heller
                            Ja, og sist jeg sjekka der ute, hadde de fullt delelager Xs-modellhobby har sikkert en del deler til den de også! Så er nesten lettere og få taki deler til hypern visst du ikke skal handle fra utlandet da, da er jo slash flere steder :P

                            Comment


                            • #15
                              Omtrent alle de store butikene selger deler, hop-ups og mye annet til slashen. Den har vær tute i snart et år, så det er også mye å velge i. Rcmart.com, towerhobbies.com, amainshobbies.com og mange fler.
                              Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X