Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dekk felg combo slash 2wd?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dekk felg combo slash 2wd?

    Tenkte original felga med noen asfalt dekk som ikke luger seg fast så den går rundt hele tia skal bruke den mye på asfalt så gjør ikke noe at de er litt glatte bare de er slittesterke nok
    (Lars Erik Grindvold ås 1990)
    (hbx) bonzer) (wheely king) (hbx wild seeker)
    sikler no veldig over highlift nå for tiden

  • #2
    ikke for å være pesimistisk, men tror ikke du finner løsninga på veltepetter-tendensene i dekka. jeg ville satt på stivere fjærer, kanskje litt kortere dempere. tror det vil hjelpe mye mer, er iallefall det jeg intrykket jeg har laget meg etter mye tipping med slashen min :P

    jeg sier ikke at det ikke vil hjelpe å bytte dekk, men noen virkelig forskjell tror jeg ikke du får..

    plejmo
    Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
    Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
    Smått&Rått Harstad

    Comment


    • #3
      Originally posted by plejmo View Post
      ikke for å være pesimistisk, men tror ikke du finner løsninga på veltepetter-tendensene i dekka. jeg ville satt på stivere fjærer, kanskje litt kortere dempere. tror det vil hjelpe mye mer, er iallefall det jeg intrykket jeg har laget meg etter mye tipping med slashen min :P

      jeg sier ikke at det ikke vil hjelpe å bytte dekk, men noen virkelig forskjell tror jeg ikke du får..

      plejmo
      Nei Forstår hva du mener Hmm må se litt ann ossen jeg kan gjøre det da Har sett at noen bruker stampde sine vxl dekk og felger men trur ikke det er noe lurt da blir det sikkert mere skader Men er det noen steder folk samles og kjører like rundt ski kanten bøleråssen og sånt for og kjøre

      cossie
      (Lars Erik Grindvold ås 1990)
      (hbx) bonzer) (wheely king) (hbx wild seeker)
      sikler no veldig over highlift nå for tiden

      Comment


      • #4
        på rcmart har dem dempere i forskjellige lengder, slik at du kan senke den litt, tror det vil hjelpe.. ellers har jeg tenkt litt på å prøve å få ordnet lengre bærearmer som vil gjøre den breiere og det burde hjelpe..

        plejmo
        Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
        Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
        Smått&Rått Harstad

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X